De afgelopen week is BB meerdere malen onbereikbaar geweest voor mij, en ik neem aan ook voor anderen. Problemen met de server?
En totaal niet gerelateerd daaraan, verwijst de website mij nog regelmatig naar de niet-SSL verbinding.
Site slecht bereikbaar
Bericht
Re: Site slecht bereikbaar
Ik had het net een paar uur. Zowel via telefoon als desktop.,
----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
- synergy
- Winnaar Gameroom Award 2018
- toejam
Bericht
Idem, maar ik heb dit met meer fora. Blijft toch vrijwilligerswerk 

Professional dabbler
- Seroczynski
Bericht
Ik ken het, host zelf ook een paar sites. Blijft natuurlijk een probleem als de website het niet doet.toejam schreef:Idem, maar ik heb dit met meer fora. Blijft toch vrijwilligerswerk
- toejam
Bericht
Kom ik tenminste ook nog een keer aan werken toeSeroczynski schreef:Ik ken het, host zelf ook een paar sites. Blijft natuurlijk een probleem als de website het niet doet.

Professional dabbler
Bericht
Wss geen zakelijke hosting dan. Ik neem die altijd af bij een belangrijke site. Garanderen 99,9% uptime oid en als het even down is dan is het voor onderhoud en krijg ik vooraf netjes een emailtje.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
De storing van vanochtend was gelukkig tijdig opgelost, ik browse het forum 9 van de 10 keer op mijn telefoon dus zie ik niet altijd of er een error is. Bedankt voor het melden: er wordt iig naar gekeken.
Bericht 
"Just because you support something, don't be afraid to point out when they're wrong, because at the end of the day, the truth is all that matters."
Ik hat het in het weekend ook wel even, maar dan voornamelijk de nachtelijke uurtjes.

"Just because you support something, don't be afraid to point out when they're wrong, because at the end of the day, the truth is all that matters."
- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht 
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Is het de laatste week beter? Zouden het mensen als er toch nog problemen zijn dat hier willen melden zodat we een log hebben? Thanks!

Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
- toejam
Bericht
Hier is het beter ja, geen downtime meer meegemaakt.
Professional dabbler
- c4ke
Bericht
Geen idee of anderen dat ook ervaren, maar wanneer ik 's ochtends voor vertrek nog even het forum wil checken zo tussen 07.00 en 07.40 uur lijkt deze regelmatig onbereikbaar. Zo ook vanochtend.
Een ping of een telnet sessie naar het server IP-adres op de bekende poorten (inclusief 80 en 443) werken wel. Maar het benaderen van het forum via een webbrowser lukt niet via mijn vaste internet verbinding (Ziggo), maar ook niet via 4G (Vodafone). Andere websites zijn op het genoemde tijdstip wel benaderbaar.
Een ping of een telnet sessie naar het server IP-adres op de bekende poorten (inclusief 80 en 443) werken wel. Maar het benaderen van het forum via een webbrowser lukt niet via mijn vaste internet verbinding (Ziggo), maar ook niet via 4G (Vodafone). Andere websites zijn op het genoemde tijdstip wel benaderbaar.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)
~ NTSC/J Verzamelaar ~
~ NTSC/J Verzamelaar ~
- toejam
Bericht
Idem, maar in mijn geval probeerde ik het om 6:00 al 

Professional dabbler
- ghoul
Bericht
Klinkt als (db) backup scripts, ETL, cron jobs, log bewerkingen of soortgelijke bulkacties.c4ke schreef:Geen idee of anderen dat ook ervaren, maar wanneer ik 's ochtends voor vertrek nog even het forum wil checken zo tussen 07.00 en 07.40 uur lijkt deze regelmatig onbereikbaar. Zo ook vanochtend.
- Marth Daul
Bericht
Heb ook geregeld last met op dit forum te raken terwijl andere sites direct openen, het ligt dus niet aan mijn laptop.
May the Force be Cute 

- Pius
Bericht
Ik kan het forum niet meer op via Taptalk. Ben ik de enige die dat probleem heeft?
"Come back when you can put up a fight."
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Voor iedereen;
We weten dat er problemen zijn in de ochtend. We weten ook waar het vandaan komt. Het heeft te maken met de backup, daar zijn we naar aan het kijken en hopen we snel opgelost te hebben. Bedankt voor al jullie berichten! We zijn zelf niet altijd zo vroeg wakker dus jullie bevinden zijn altijd prettig.
Daar heb ik geen last van, heb je dat altijd?Pius schreef:Ik kan het forum niet meer op via Taptalk. Ben ik de enige die dat probleem heeft?
Voor iedereen;
We weten dat er problemen zijn in de ochtend. We weten ook waar het vandaan komt. Het heeft te maken met de backup, daar zijn we naar aan het kijken en hopen we snel opgelost te hebben. Bedankt voor al jullie berichten! We zijn zelf niet altijd zo vroeg wakker dus jullie bevinden zijn altijd prettig.
- Seroczynski
Bericht
Pingdom is een handige manier om de uptime van je server inzichtelijk te maken. De gratis dienst biedt voor één website notificaties e.d. aan, wellicht dat je er wat aan hebt.
- PenPenPenguin
Bericht
GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
- toejam
Bericht
@LTGreenBean dit is dan ook button bashers. Geen touchscreen bashers 

Professional dabbler
- Tom
- Moderator
Bericht
Haha dit is een forum voor gamers, die slapen meestal nog rond de klok van 06:00
Of ze zijn dan nog aan het gamen op de NES, sinds de avond ervoor, omdat er niet altijd een save game gemaakt kan worden bij die oude classics

Of ze zijn dan nog aan het gamen op de NES, sinds de avond ervoor, omdat er niet altijd een save game gemaakt kan worden bij die oude classics

Bericht 
IK ben een week vrij, dus veel nachtelijke game en PC uurtjes. Het forum werkte vannacht (deze kalenderdag dus), maar rond 2:52 was de site extreem traag en vlak daarna knalde die er uit. Een aantal minuutjes daarvoor kon ik probleemloos inloggen.
Ik dacht; ik meld het tijdstip maar even.
Ik dacht; ik meld het tijdstip maar even.

- toejam
Bericht
Kreeg zojuist 503 meldingen over een gebrek aan servercapaciteit
Professional dabbler
- Galious
- Moderator
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Op de achtergrond zijn er wat database werkzaamheden om het probleem op te lossen dat er in de ochtend is. No worries. Iedereen eet toch rauwe sate op het momenttoejam schreef:Kreeg zojuist 503 meldingen over een gebrek aan servercapaciteit