Ledenoproep - Kies een leuke avatar

Nieuws over het forum en een plek voor jullie feedback.
MrSirius
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ledenoproep - Kies een leuke avatar

29 dec 2013, 21:52

We zien steeds meer mensen met een avatar. Dat is fijn, want dat verhoogt de herkenbaarheid van onze leden.

We willen iedereen aanmoedigen om een leuke avatar uit te kiezen. Vind je het lastig om er een te kiezen, te maken of te uploaden? Maak dan gebruik van onze avatar service voor suggesties en tips.

In januari of februari willen we een avatar competitie gaan doen. Daarbij moet je ook wel een avatar hebben natuurlijk. ;)
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Tom
Moderator
Moderator

Re: Ledenoproep - Kies een leuke avatar

05 jun 2018, 23:36

We zien weer een aantal nieuwe leden hier nog zonder gezicht (avatar) :)

Voeg een leuke toe en maak je nickname wat persoonlijker. Dat leest makkelijker voor iedereen en het maakt het natuurlijk nog wat leuker voor ons allemaal!

Ik weet niet of @MrSirius nog de avatar service heeft maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die dat wil / kan overnemen mocht dat nodig zijn :)
MrSirius
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Ledenoproep - Kies een leuke avatar

07 jun 2018, 17:33

Tom schreef:We zien weer een aantal nieuwe leden hier nog zonder gezicht (avatar) :)

Voeg een leuke toe en maak je nickname wat persoonlijker. Dat leest makkelijker voor iedereen en het maakt het natuurlijk nog wat leuker voor ons allemaal!

Ik weet niet of @MrSirius nog de avatar service heeft maar er zal ongetwijfeld wel iemand zijn die dat wil / kan overnemen mocht dat nodig zijn :)
Daar heb ik helaas geen tijd meer voor. Maar als iemand anders kan helpen: top! En op zich is het heel makkelijk.
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.

Terug naar “Mededelingen, FAQ & feedback”