Animal Crossing: New Horizons eilandverkiezingen

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.
Joey

Animal Crossing: New Horizons eilandverkiezingen

06 apr 2020, 17:32

Afbeelding

Hallo allemaal! Veel leden van de Button-Bashers-crew zijn druk aan het houthakken, vissen en op insectenjacht. Animal Crossing is inmiddels een paar weken uit en de eilanden beginnen langzaam maar zeker vorm aan te nemen. Nu leek het ons supertof om hier een uitdaging aan te hangen: de Button-Bashers Animal Crossing eilandverkiezingen. De winnaar krijgt een leuk icoontje bij zijn naam op het forum.

Wat gaan we doen?
We willen natuurlijk niet dat iedereen ineens gestresst raakt om een spel dat juist heerlijk is om mee te ontstressen. Om die reden zullen we niet degene belonen die het meeste heeft gedaan, verzameld of bereikt, maar juist ook andere factoren mee laten wegen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan creativiteit, originaliteit en presentatie. Je hebt tot 5 mei de tijd om aan je eiland te knutselen. Op die datum gaan we namelijk de verkiezing houden.

Hoe gaat het te werk?
Op 5 mei zal 1 van de grote mannen van dit forum (Niels, Mike of Steven) bij de deelnemers op eilandbezoek gaan. Degene die op bezoek komt zal ervoor zorgen dat de andere heren ook mee kunnen kijken. Hoe je vervolgens de rondleiding gaat verzorgen laten we je geheel vrij in.

Hoe kan ik meedoen?
Laat gewoon even een berichtje achter in dit topic dat je meedoet. Opgeven kan t/m 30 april. 1 mei gaan we een planning maken en posten wanneer welke eilanden bezocht gaan worden. Komt de planning voor jou niet goed uit? Laat dit dan z.s.m. weten. Dan hebben we nog een aantal dagen om te schuiven. Mocht je helemaal niet kunnen op 5 mei, dan mag je ook een videotour opnemen en die uiterlijk 4 mei om 23.59 uur naar Niels (Apenheul) PM'en.

Wie doen er al allemaal mee?
- Joey
- Tom
- Arjen1981
-
-

Game on!
Tom
Moderator
Moderator

Re: Animal Crossing: New Horizons eilandverkiezingen

06 apr 2020, 19:00

Present! :D
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

07 apr 2020, 11:43

Ik doe mee!
Joey

01 mei 2020, 11:32

Sommige initiatieven zijn succesvol en andere wat minder. Helaas is dit een wat minder initiatief van mijn kant en we hebben besloten om vanwege de weinige animo de verkiezingen te schrappen. Ik ben persoonlijk nog wel nieuwsgierig naar jullie eilanden Tom en Arjen, dus wil nog wel op bezoek komen binnenkort. :)

Terug naar “Highscores, competities en uitdagingen”