Retro Challenge Poll

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.

Welke game(s) willen jullie in de Retro Challenge zien?

Peiling eindigde op 28 feb 2019, 17:20

Pac-Man (arcade)
10
24%
H.E.R.O. (Atari 2600)
2
5%
Parodius (SNES)
5
12%
Sonic the Hedgehog 2 (MD)
15
37%
Side Pocket (various)
6
15%
Robotron (arcade)
3
7%

Totaal aantal stemmen: 41
MrSirius
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Retro Challenge Poll

19 feb 2019, 18:41

OK, een paar punten.

1. Top dat er veel input is voor toekomstige polls. Dat is altijd leuk en positieve participatie.

2. Goed om te weten dat er een aantal prijzen niet zijn uitgekeerd. Die prijzen worden ter beschikking gesteld door Press Start en zitten wij beperkt tussen. Blijkbaar gaan er dingen daarin niet goed. Dat kan een keer gebeuren en moet je daarna oplossen, maar hier is dat blijkbaar structureel. Dat wisten we niet en was niet goed geland. Nu wel. Dat gaan we oplossen, zowel structureel als mensen die wachten.

Button Bashers is een hobby 'project' dat we erbij doen en dat we zelf financiëren. Dan heb je het puur over de hosting van het forum en de podcast en een aantal kleine dingen ter promotie. Dat geeft allemaal niet en staat ruimschoots in verhouding met het plezier dat het iedereen oplevert. Het investeren van tijd en aandacht is helaas wel wat lastiger. Dat zorgt ervoor dat we dit soort problemen minder snel kunnen signaleren en oplossen.

Dat hebben we nu gedaan en gaan we doen. Op het moment dat we zien dat we dit niet goed meer kunnen organiseren qua prijzen kunnen we daar beter mee stoppen. Naar mijn gevoel hoeft dat niet en valt dit qua proces goed te stroomlijnen.

Thanks, komen we op terug. Excuses voor iedereen die op prijzen wacht.
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
removeduser
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

19 feb 2019, 19:27

Dynamike schreef:
SuperFruitig schreef:
CHRdutch schreef: Ik wacht al sinds Maart :biggrin:
Ach ja, meedoen is belangrijker dan winnen, zeggen ze wel eens.
Jezus een jaar. Is er iemand die zijn prijs heeft mogen ontvangen? Of is het gewoon een schaamteloze plug zonder commitment?
Gast, wat denk je zelf? Dat wij dit pluggen omdat we er rijk van worden? Je weet inmiddels toch wel dat wij alleen maar kosten stoppen in Button Bashers zonder er iets uit te halen. Dus waarom zouden we het pluggen?

Als er prijzen niet zijn aangekomen bij mensen dan horen we het graag. Dan gaan we er achteraan en zorgen we dat het in orde komt. Wij geven zelf de prijzen niet uit, want dat kunnen we niet. Dus nee, het is geen schaamteloze plug, want waarom zouden we.
Easy there cowboy. Ik heb het natuurlijk over de webshop, niet over jullie als forum. Het is natuurlijk fijn om als webshop een dergelijke maandelijkse reclamecampagne te laten faciliteren zonder er daadwerkelijk 'iets voor te hoeven doen'.

Er is in meerdere topics aangegeven dat er niks is ontvangen en er wordt dan vanuit de shop gereageerd met een 'het komt van de week gegarandeerd' en dan toch steeds niks, terwijl de reeks vrolijk door blijft gaan.

Zo lust ik er ook wel een paar.
Kjeld
Koningsdag Koning 2019
Koningsdag Koning 2019

19 feb 2019, 19:37

Ik wil gewoon even zeggen dat ik de prijzen erg op prijs stel omdat het de competitie voor mij nog leuker maakt. Dat het dan soms mis gaat kan gebeuren maar ik ben gewoon blij dat Jur het blijft "sponsoren". Ook altijd een goed excuus weer wat games bij hem te kopen.
Afbeelding
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

19 feb 2019, 19:38

Wow side-pocket woohaaa!
- portable-games.nl
MrSirius
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

19 feb 2019, 20:00

We (Galious) hebben hier inmiddels contact over gehad en we gaan...

- Het proces wat anders doen zodat wij het overzicht hebben en de codes uit delen. Zo komt er een schakel tussen, maar is er wel meer overzicht.

- Inventariseren wie er nog geen codes hebben om ervoor te zorgen dat die mensen ze alsnog krijgen.

Je ziet inderdaad in sommige topics mensen aangeven dat ze nog geen codes hadden gekregen, maar dat was verspreid over verschillende topics en een langere periode. We hadden dat zo gemist, hier kwam het nu duidelijk samen en konden we er zo naar acteren.

Nogmaals excuses. Ik durf wel te zeggen dat dit absoluut geen onwil was, maar gebrek aan overzicht. Duidelijk verbeterpunt waar we beter op zullen (en nu ook kunnen) letten.
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Gozert
Moderator
Moderator
eBay gebruikersnaam: gozert

19 feb 2019, 20:13

Goed bezig, heren!

Het is voor mij een leuke bonus die het net even wat spannender kan maken. Hoewel het niet om grote bedragen gaat, staat er toch iets op het spel. Het is net als pokeren voor een klein bedrag versus puur voor de lol; je staat er toch net iets anders in. Daarentegen zou ik hoe dan ook meedoen als ik het spel in kwestie in bezit heb (of bereid ben te kopen). Bij sommige spellen (bijvoorbeeld Tetris) kan ik zelfs behoorlijk fanatiek worden, ongeacht prijs. :laugh:
OldSchool
Contacteer:

19 feb 2019, 20:46

MrSirius schreef:We (Galious) hebben hier inmiddels contact over gehad en we gaan...

- Het proces wat anders doen zodat wij het overzicht hebben en de codes uit delen. Zo komt er een schakel tussen, maar is er wel meer overzicht.

- Inventariseren wie er nog geen codes hebben om ervoor te zorgen dat die mensen ze alsnog krijgen.

Je ziet inderdaad in sommige topics mensen aangeven dat ze nog geen codes hadden gekregen, maar dat was verspreid over verschillende topics en een langere periode. We hadden dat zo gemist, hier kwam het nu duidelijk samen en konden we er zo naar acteren.

Nogmaals excuses. Ik durf wel te zeggen dat dit absoluut geen onwil was, maar gebrek aan overzicht. Duidelijk verbeterpunt waar we beter op zullen (en nu ook kunnen) letten.
Top dat het zo door jullie wordt opgepakt :thumbup1:
WonderZwaan

19 feb 2019, 22:15

Kan ik mijn stem nog omzetten van Sonic 2 naar Sidepocket? :O Te vroeg geklikt haha!
Robotron is trouwens ook super, maar die heb ik alleen nog op de N64 denk ik.
Galious
Moderator
Moderator

19 feb 2019, 22:49

WonderZwaan schreef:Kan ik mijn stem nog omzetten van Sonic 2 naar Sidepocket? :O Te vroeg geklikt haha!
Robotron is trouwens ook super, maar die heb ik alleen nog op de N64 denk ik.
Als het goed is, kun je je stem herzien. En je mag trouwens op meerdere games tegelijk stemmen, hoor :)
nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator
Moderator

19 feb 2019, 22:52

De achterstallige prijzen voor januari 2019 en maart, augustus, september en november 2018 zijn inmiddels verstuurd! De prijswinnaars hebben een PM van mij met de codes.
Gozert schreef:De troostprijs van september 2017... :blushing:
Man, die prijs is inmiddels ook retro :laugh:
Maar dan zal ik daar nog even contact over opnemen. Ik had mijn prijs over die maand (toen Joey de RC nog deed) wel ontvangen. Mooie challenge was dat trouwens :)
nmkl pjkl ftmch
WonderZwaan

19 feb 2019, 22:58

Galious schreef:Als het goed is, kun je je stem herzien. En je mag trouwens op meerdere games tegelijk stemmen, hoor :)
Oh ja, tof, zie hoe het moet. Thanks!
Gozert
Moderator
Moderator

19 feb 2019, 23:04

Galious schreef:De achterstallige prijzen voor januari 2019 en maart, augustus, september en november 2018 zijn inmiddels verstuurd! De prijswinnaars hebben een PM van mij met de codes.
Gozert schreef:De troostprijs van september 2017... :blushing:
Man, die prijs is inmiddels ook retro :laugh:
Maar dan zal ik daar nog even contact over opnemen. Ik had mijn prijs over die maand (toen Joey de RC nog deed) wel ontvangen. Mooie challenge was dat trouwens :)
Ach, ik ben zelf ook retro met die grijze plukken. :wink: Doe vooral rustig aan. Ik wilde er geen punt van maken, maar als je dan toch achter alle openstaande prijzen gaat kun je mij ook wel meenemen. Bedankt, in ieder geval.

Super Mario Kart was inderdaad een mooie challenge! Sonic the Hedgehog 2 lijkt wel de volgende te worden, maar ik hoop dat Pac-Man dit jaar ook nog een keer voorbij komt. Dat is er wel een waar ik dezelfde energie in kan steken als in Tetris, al ben ik LANG niet zo goed in Pac-Man als in Tetris. :laugh:
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

20 feb 2019, 00:00

Gozert schreef:Super Mario Kart was inderdaad een mooie challenge! Sonic the Hedgehog 2 lijkt wel de volgende te worden, maar ik hoop dat Pac-Man dit jaar ook nog een keer voorbij komt. Dat is er wel een waar ik dezelfde energie in kan steken als in Tetris, al ben ik LANG niet zo goed in Pac-Man als in Tetris. :laugh:
Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Moderator
Moderator

20 feb 2019, 00:22

:lol:
OldSchool
Contacteer:

20 feb 2019, 07:08

Prijzen ontvangen, Peter! En zo zie je maar: uiteindelijk komt alles goed :)!
toejam

20 feb 2019, 08:21

Ik heb inmiddels ook de nodige codes ontvangen, waarvoor dank :) Ik mis de grand poohah echter nog. De door mij gewonnen Metal Slug-compo van Oktober
Yo, homeboy gimme five!
segatarian

21 feb 2019, 12:26

Ik ook, toppie!
joebatters

22 feb 2019, 21:06

ook ontvangen en al wat voor besteld :thumbup1:
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

28 feb 2019, 19:15

De laatste achterstallige prijzencodes zijn inmiddels ook verstuurd, dus kunnen we met de volgende challenge een frisse start maken! :smile:
nmkl pjkl ftmch
toejam

28 feb 2019, 21:45

Galious schreef:De laatste achterstallige prijzencodes zijn inmiddels ook verstuurd, dus kunnen we met de volgende challenge een frisse start maken! :smile:
Topper, bedankt! En hij is ook al verzilverd :happy:
Yo, homeboy gimme five!

Terug naar “Highscores, competities en uitdagingen”