Die liggen standaard in het dashboardkastje. De staart heb ik opnieuw laten maken, die was wat sompig geworden.Apenheul schreef:Ik zie het al! Dat wordt nummertje trekken voor "Mike's Minutes". @Mike, neem jij je stierenhorens weer mee?marxkemp schreef:Riep er iemand ontmaagding?
Ik kom ook voor het eerst!
Button Bashersdag 2019 - Za 31-08 - Info en aanmelden
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Button Bashersdag 2019 - Za 31-08 - Info en aanmelden
- Kjeld
- Koningsdag Koning 2019
Bericht
Ik vind het zo jammer dat ik niet kan. Volgende keer hoop ik er zeker bij te zijn 

- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Arme jongens. Ik kan pas sinds een paar weken weer normaal lopen na mijn eerste keer in 2017.Apenheul schreef:Ik zie het al! Dat wordt nummertje trekken voor "Mike's Minutes". @Mike, neem jij je stierenhorens weer mee?marxkemp schreef:Riep er iemand ontmaagding?
Ik kom ook voor het eerst!
- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht 
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Vanwege drukte heb ik mijn neus weinig op het forum kunnen laten zien de laatste maanden, maar ik ben morgen natuurlijk gewoon van de partij!
En ik neem een aantal bordspellen mee, zowel voor grotere groepen als ietsjes kleiner.
- Nosferatu: een toffe traitorgame tot 8 spelers waarbij een groep vampierenjagers jaagt op een vampier. Of is het andersom?
- Codenames: woorden raden met grote groepen. Bekend van de eerdere Button Bashers dagen.
- Sushi Go: verzamel de beste set sushi en dwarsboom de plannen van anderen.
- King of Tokyo: Yahtzee meets Godzilla. Blijf jij als laatste monster overeind?
- Enter The Dungeon: welke held komt er levend uit de Dungeon?
En ik neem een aantal bordspellen mee, zowel voor grotere groepen als ietsjes kleiner.
- Nosferatu: een toffe traitorgame tot 8 spelers waarbij een groep vampierenjagers jaagt op een vampier. Of is het andersom?
- Codenames: woorden raden met grote groepen. Bekend van de eerdere Button Bashers dagen.
- Sushi Go: verzamel de beste set sushi en dwarsboom de plannen van anderen.
- King of Tokyo: Yahtzee meets Godzilla. Blijf jij als laatste monster overeind?
- Enter The Dungeon: welke held komt er levend uit de Dungeon?

Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
- Vexxie
- Contacteer:
Bericht
Sorry voor de last minute aankondiging, maar wegens omstandigheden kan ik er toch niet bij zijn dit jaar. Erg jammer, want vorig jaar was in 1 woord fantastisch!
Ik wens jullie ondanks mijn afwezigheid super veel fun toe! En ik denk dat dat helemaal goed gaat komen
Ik wens jullie ondanks mijn afwezigheid super veel fun toe! En ik denk dat dat helemaal goed gaat komen

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- Galious
- Moderator
Bericht
Met pijn in het hart moet ik mij afmelden, ik kan er tot mijn spijt toch niet bij zijn morgen
Ik wens iedereen alvast een wederom onwijs gezellige dag toe en ik hoop volgend jaar gewoon weer van de partij te kunnen zijn!

Ik wens iedereen alvast een wederom onwijs gezellige dag toe en ik hoop volgend jaar gewoon weer van de partij te kunnen zijn!
nmkl pjkl ftmch
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ik dacht dat we eindelijk een competitie gingen hebben waarin ik van je kon winnen
Jammer manGalious schreef:Met pijn in het hart moet ik mij afmelden, ik kan er tot mijn spijt toch niet bij zijn morgen![]()

Ik dacht dat we eindelijk een competitie gingen hebben waarin ik van je kon winnen

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ah das balen kerel, hopelijk niet door iets ernstigs.Galious schreef:Met pijn in het hart moet ik mij afmelden, ik kan er tot mijn spijt toch niet bij zijn morgen![]()
- Galious
- Moderator
Bericht
Nee, geen zorgen, hoor. Het is niet door iets ernstigs, maar ik loop al een hele tijd met rugklachten die me nog teveel belemmeren met zitten en staan en dan is zo'n reis naar Utrecht nog even een station te ver voor me, letterlijk en figuurlijk. Ik had gehoopt inmiddels met de fysio al wat verder te zijn met het herstel...

Dan is het dit jaar dus weer geen Dark Souls speedrun competitie geworden?Apenheul schreef:Ik dacht dat we eindelijk een competitie gingen hebben waarin ik van je kon winnen

nmkl pjkl ftmch
- toejam
Bericht
En ook ik moet dit jaar helaas verstek laten gaan. Ik heb morgen door omstandigheden andere verplichtingen gekregen en ben met mijn zoon op pad. En die wil niet naar de BB-dag 

Professional dabbler
- Shmupz
Bericht
Ik kom wel! Ik lift met @Pius mee!
- Gozert
- Moderator
- eBay gebruikersnaam: gozert
Bericht
Veel plezier allemaal!
Ik helaas ook, maar dan bijna letterlijk. Ik lig al sinds gistermiddag op bed wegens weer opspelende hartklachten. Nogmaals, niets gevaarlijks en zolang ik blijf liggen kan er niets fout gaan, maar ik moet nu gewoon rust pakken.Galious schreef:Met pijn in het hart moet ik mij afmelden
Veel plezier allemaal!

- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Spijtig dat een aantal het niet redden om te komen, helemaal door lichamelijke klachten. Bij @toejam moet er gewoon "zonder eten vroeg naar bed" op het menu komen te staan
Voor iedereen die wel komt... OMG! We hebben toffe prijzen dit voor de competitieeeeeee man man man!

Voor iedereen die wel komt... OMG! We hebben toffe prijzen dit voor de competitieeeeeee man man man!
- marxkemp
- Contacteer:
Bericht
Ah jammer, jongens. Sterkte, beterschap en veel plezier met de andere bezigheden.
Ik zal voor de gelegenheid is gaan douchen en naar utrecht afreizen. Tot straks!
Ik zal voor de gelegenheid is gaan douchen en naar utrecht afreizen. Tot straks!
- Fing3r
Bericht 
En voor de mensen die niet komen, beterschap, veel plezier of succes!
Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk
Dat klinkt een beetje als je maandelijkse schrobbeurt. Je wilt natuurlijk wel schoon zijn voor je ontmaagdingmarxkemp schreef:Ah jammer, jongens. Sterkte, beterschap en veel plezier met de andere bezigheden.

En voor de mensen die niet komen, beterschap, veel plezier of succes!

- haka77
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ik vraag me af welke t-shirts en door wie deze dan al zijn gedragen!Dynamike schreef:Voor iedereen die wel komt... OMG! We hebben toffe prijzen dit voor de competitieeeeeee man man man!

- toejam
Bericht
Veel plezier vandaag iedereen die wel gaat natuurlijk
@Galious en @Gozert hopelijk gaat het snel weer beter!
Ja maar voetbal! Zo heb ik hem niet opgevoed hoorDynamike schreef:Spijtig dat een aantal het niet redden om te komen, helemaal door lichamelijke klachten. Bij @toejam moet er gewoon "zonder eten vroeg naar bed" op het menu komen te staan![]()

Veel plezier vandaag iedereen die wel gaat natuurlijk
@Galious en @Gozert hopelijk gaat het snel weer beter!
Professional dabbler
- Fing3r
Bericht
Ik ben er rond 12:30, kids en voetbal....

- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht

I see what you did there. ;-)OldSchool schreef:Ik vraag me af welke t-shirts en door wie deze dan al zijn gedragen!Dynamike schreef:Voor iedereen die wel komt... OMG! We hebben toffe prijzen dit voor de competitieeeeeee man man man!

- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht 
Ik ben er klaar voor en ga over een half uurtje richting Utrecht. 

- Blaasvis
- eBay gebruikersnaam: Blaasvis
Bericht
Ik kom eraan! Ben er rond half een schat ik in.
Bekijk wat ik allemaal uitspook met consoles : https://www.instagram.com/blaasvis/
Je kunt me altijd lastig vallen voor aanpassingen / reparaties aan je retro consoles
Je kunt me altijd lastig vallen voor aanpassingen / reparaties aan je retro consoles

- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dynamike, Nesrunner, Gekkiehenkie, Marxkemp en ik zijn er al.