RetroGameBeursTilburg 26 mei

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: RetroGameBeursTilburg 26 mei

23 mei 2019, 23:40

Tom schreef:Gezellig!

Ik kan blijven tot een uur of 13:00 / 13:30 dus @Apenheul misschien kan je van je normale schema afwijken en er een vroeg bezoekje van maken? ;)
Waarom alleen Apenheul? :confused2: Wat is er mis met mij?
Afbeelding
Tom
Moderator
Moderator

24 mei 2019, 00:28

Haha was ik bijna het beste paard van stal vergeten :biggrin: :doh:

Maar ik weet dat jij er lekker vroeg bij bent Mike, net als ik. Snes games afstoffen voordat @Joey er met zijn handen aan kan komen ;)

Ik heb er wel zin in! Lang geleden dat ik naar een beurs ben geweest. Ik voel een fotomomentje aankomen met alle button-bashers leden!
sparky
eBay gebruikersnaam: sidious_nl

24 mei 2019, 08:48

sparky schreef:Ik sta er ook weer met 2 tafeltjes. Als het goed is direct langs de ingang rechts tegen de wand. Kom even hallo zeggen dat is altijd tof. Ik ben herkenbaar aan mijn blauwe SEGA AGES shirt, weinig haar en een bril :) Ik ben nog druk aan spitten door mijn verzameling wat er weg mag, maar er zal waarschijnlijk ook wat C64 spul bij zitten...
Correctie, ik sta aan het eind van de 1e gang tegen de wand naast de game corner!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

24 mei 2019, 15:10

Tom schreef:Haha was ik bijna het beste paard van stal vergeten Afbeelding :doh:

Maar ik weet dat jij er lekker vroeg bij bent Mike, net als ik. Snes games afstoffen voordat @Joey er met zijn handen aan kan komen ;)

Ik heb er wel zin in! Lang geleden dat ik naar een beurs ben geweest. Ik voel een fotomomentje aankomen met alle button-bashers leden!
Ik ben er pas rond 13 uur denk ik :D
Afbeelding
Tom
Moderator
Moderator

24 mei 2019, 19:09

:sad1:
nesrunner

25 mei 2019, 11:28

Apenheul en ik zullen er rond 12.00u zijn.
Tom
Moderator
Moderator

25 mei 2019, 12:23

Nog op tijd voor de foto jongens! :biggrin:
Zijn er nog Nes games die je niet hebt @nesrunner?
nesrunner

25 mei 2019, 15:01

Tom schreef:Nog op tijd voor de foto jongens! Afbeelding
Zijn er nog Nes games die je niet hebt @nesrunner?
Ik mis er nog ongeveer 250 haha
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 mei 2019, 10:30

Tot straks :)
Gozert
Moderator
Moderator
eBay gebruikersnaam: gozert

26 mei 2019, 14:35

Sorry guys, ik ben even na twaalven al vertrokken, want het was echt onwijs druk en de geur in de zaal was nou niet heel prettig. Dat stereotype is stiekem toch wel ergens terecht. :lol: Ik heb alleen Steef even gezien. Verder een aardige buit gemaakt, met als hoogtepunt Skies of Arcadia voor de Dreamcast. Foto's volgen later, want ik krijg begin volgende week nog wat binnen en dan kan ik alles in één rits meenemen. ;)
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 mei 2019, 14:57

Nesrunner en ik zijn ook vertrokken inmiddels. Leuk om zoveel bekende gezichten tegen te komen (Dennis, Arkman, DJR, Toejam, MrSirius, Dynamike, Han, Tom, David en wie ik dan nog vergeten ben).
Carl2
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

RetroGameBeursTilburg 26 mei

26 mei 2019, 15:58

Ik ben inmiddels weer thuis. Het was een leuke maar vooral drukke beurs. Goed om te zien dat er anno 2019 nog zoveel animo is! Ik heb niet veel gekocht en zal later nog even een foto posten. Hierbij nog wat impressie foto's van de beurs.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door Carl2 op 26 mei 2019, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Galious
Moderator
Moderator

26 mei 2019, 16:03

Wow, wat een rij voor de ingang. Het lijkt de top van Mount Everest wel!

Mooie sfeerimpressie verder :)
nmkl pjkl ftmch
Carl2
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

26 mei 2019, 16:06

Galious schreef:Wow, wat een rij voor de ingang. Het lijkt de top van Mount Everest wel!

Mooie sfeerimpressie verder :)
En dan te bedenken dat er achter mij nog een rij stond van dezelfde lengte...
joebatters

26 mei 2019, 17:43

:omg: retro is nog niet dood dus. . zo n tabletop lijkt me ook best intressant
Afbeelding
removeduser
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

26 mei 2019, 18:16

Tering die prijzen. Een boxed Nintendo Scope €75,-? Een boxed PS1 €125,-? :wallbash:
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 mei 2019, 18:20

Terug van de beurs. Het was niet mijn beurs. Kwam niet door het aanbod of het aantal verkopers, maar eenmaal binnen had een beetje een verdwaald gevoel. Ik had niet echt een doel, wellicht was dat het, maar ik wist eigenlijk niet zo goed wat ik er kwam doen :D Wel was het warm en ondanks dat de beurs al bijna 2,5 uur open was, behoorlijk druk.

Sowieso moeten mensen met kinderwagens lekker wegblijven. Ben je er eentje, sorry, maar er is in een gangpad maar ruimte voor 3 mensen vaak, dus met een kinderwagen of wandelwagen is het gewoon te krap. Maar, toch goed om de beurs een keer bezocht te hebben. Toch nog 5 PS1 games gekocht en met een hoop mensen gepraat. Dus wat dat betreft was het een succes.
Afbeelding
toejam

27 mei 2019, 08:17

Het was voor mij ook een geslaagde dag en goed druk. Leuk rondje door de zaal gemaakt met Nutsy en Mario en later nog even met Mike en Apenheul staan praten. Dennis! en DJR waren ook van de partij en op het einde nog kennis gemaakt met Sparky. Qua aankopen heb ik welgeteld 3 PS2 sportgames uit een eurobak weten te vissen.
Yo, homeboy gimme five!
sparky

27 mei 2019, 09:55

Ik vond het ook een prima beurs. Even schrikken toen de helft van het licht uitviel, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb zelf niet veel tijd gehad om rond te lopen, maar in ieder geval Toejam, Dynamike en Kingotherain nog gesproken. Volgens mij zag ik Mrsirius ook nog voorbij lopen, maar was het toen spitsuur aan mijn kraam.
sparky

27 mei 2019, 10:05

SuperFruitig schreef:Tering die prijzen. Een boxed Nintendo Scope €75,-? Een boxed PS1 €125,-? :wallbash:
Dat is niet heel voordelig, maar je kunt zo vanaf 1 foto niet oordelen. Als ze helemaal mint/als nieuw zjin vind ik dat wel wat waard..
Overigens is dat bij een hele relaxte verkoper die ook altijd bereid is tot wat onderhandeling.
removeduser
Koningsdag Koning 2018
Koningsdag Koning 2018

27 mei 2019, 15:38

sparky schreef:
SuperFruitig schreef:Tering die prijzen. Een boxed Nintendo Scope €75,-? Een boxed PS1 €125,-? :wallbash:
Dat is niet heel voordelig, maar je kunt zo vanaf 1 foto niet oordelen. Als ze helemaal mint/als nieuw zjin vind ik dat wel wat waard..
Overigens is dat bij een hele relaxte verkoper die ook altijd bereid is tot wat onderhandeling.
Al zouden ze mint zijn, betaal je op Marktplaats in het aller uiterste geval de helft bij een particulier. Het hele forum klaagt steen en been over de hoge prijzen in de markt en ondertussen staat iedereen en masse in de rij om bij resellers spullen te kopen en krijgen handelaren die de prijzen 2 tot 3 keer over de kop slaan in dit topic de voordeel van de twijfel.

In een ander topic koopt iemand Luigi's Mansion voor de GB op de beurs met een prijskaartje van €40,-, blijkt het spel niet eens te werken. Die game kost wat: €25 op MP?

Veeg mij maar op.
OldSchool
Contacteer:

27 mei 2019, 16:04

125 euro voor een boxed PS1 is overpriced. Vriendelijke kerel of niet.

Waar halen de handelaren de handel vandaan? Ik denk van Marktplaats. In het wild vind je niet veel meer en inruilen zal ook wel mee vallen.

En op marktplaats denkt iedereen nog altijd goud in handen te hebben. Zelfs al bieden ze geen garantie en hoeven ze geen btw te betalen.

Wil je als handelaar dus nog winst maken, moeten je prijzen wel omhoog. Maar als er dan nog altijd mensen zo gek zijn om het er voor te betalen... Ik kan in ieder geval heel erg goed zonder boxed PS1 in mint conditie.
Sigma

27 mei 2019, 18:36

Gisteren ook maar even geweest. Ik was in de buurt even 'een weekendje weg' dus kon dit mooi combineren. Ik was redelijk op tijd maar ondanks dat stond er toch al een aardige rij. Maar gelukkig was de sfeer én het weer goed dus was het wachten geen probleem. Zodra ik binnen was had ik een beetje hetzelfde als Mike; "wat zoek ik eigenlijk?". Tja.. err.. eigenlijk niets specifieks. Dan maar concentreren op SNES en GameCube. Al snel kwam ik Micro Machines tegen voor de SNES voor een tientje.. Leuke game, goede prijs acht ik zo. Dus die heb ik meegenomen. Daarna heel mijn rondje gedaan zonder iets te kopen. Eigenlijk bedacht ik ook dat ik SoR voor de MegaDrive nog wilde en heb hem bij iemand gekocht die het goedkoopst was. Geen idee of de prijs reëel was maar SoRII was overal boven de 50.. dan vind ik de helft voor deel 1 nog wel te doen. Toch?

Uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en een dure SNES titel gekocht; Whirlo. Was in goede staat en een prijs (ver) onder Ebay prijzen.

Rond 12:00 ben ik maar vertrokken want het was best warm binnen en helaas hebben sommige retrogamers nog nooit van hygiëne gehoord... Anyway, al met al wel een leuk beurs weer. Overigens waren de prijzen redelijk stabiel al was het iets aan de hoge kant bij sommige stands.
Caranten

27 mei 2019, 20:22

Gisteren zijn we ook bij de Retro Gamebeurs geweest.
Voor mijn gevoel een stuk drukker dan voorgaande keren. Een lange rij en toen we bij de kassa stonden bleef de rij achter ons lang.

Met prijzen is het altijd lastig. Voor je gevoel betaal je al vrij snel teveel.
Heb voor mezelf de focus gehouden op Nintendo 64 en daar al met toch nog wat leuke aanbiedingen kunnen vinden.

Heb een filmpje gemaakt van het event plus onze pickups.

Gozert
Moderator
Moderator
eBay gebruikersnaam: gozert

27 mei 2019, 20:41

Prijzen lopen op een beurs altijd uit een, net als bij webshops en ook particuliere verkopers. De kunst (en het leuke) is de mooie deals er uit te vissen en op een beurs heb je vaak ook nog wel wat onderhandelruimte. Op een beurs wil je sowieso altijd onder de gangbare prijzen zitten omdat je vaak geen garantie (bij een webshop) of contactgegevens (bij een particulier) hebt om op terug te vallen als er iets niet pluis is. Gelukkig zijn er tegenwoordig op de meeste beurzen wel testsystemen aanwezig. Zelf neem ik ook altijd de handhelds mee wanneer ik naar games voor die systemen op zoek ben. Hardware koop ik vrijwel nooit op een beurs, tenzij ik het in actie kan zien.

Terug naar “Beurzen en evenementen”