Waarom alleen Apenheul?Tom schreef:Gezellig!
Ik kan blijven tot een uur of 13:00 / 13:30 dus @Apenheul misschien kan je van je normale schema afwijken en er een vroeg bezoekje van maken?

Waarom alleen Apenheul?Tom schreef:Gezellig!
Ik kan blijven tot een uur of 13:00 / 13:30 dus @Apenheul misschien kan je van je normale schema afwijken en er een vroeg bezoekje van maken?
Correctie, ik sta aan het eind van de 1e gang tegen de wand naast de game corner!sparky schreef:Ik sta er ook weer met 2 tafeltjes. Als het goed is direct langs de ingang rechts tegen de wand. Kom even hallo zeggen dat is altijd tof. Ik ben herkenbaar aan mijn blauwe SEGA AGES shirt, weinig haar en een brilIk ben nog druk aan spitten door mijn verzameling wat er weg mag, maar er zal waarschijnlijk ook wat C64 spul bij zitten...
Ik ben er pas rond 13 uur denk ikTom schreef:Haha was ik bijna het beste paard van stal vergeten![]()
![]()
Maar ik weet dat jij er lekker vroeg bij bent Mike, net als ik. Snes games afstoffen voordat @Joey er met zijn handen aan kan komen
Ik heb er wel zin in! Lang geleden dat ik naar een beurs ben geweest. Ik voel een fotomomentje aankomen met alle button-bashers leden!
Ik mis er nog ongeveer 250 hahaTom schreef:Nog op tijd voor de foto jongens!![]()
Zijn er nog Nes games die je niet hebt @nesrunner?
En dan te bedenken dat er achter mij nog een rij stond van dezelfde lengte...Galious schreef:Wow, wat een rij voor de ingang. Het lijkt de top van Mount Everest wel!
Mooie sfeerimpressie verder
Dat is niet heel voordelig, maar je kunt zo vanaf 1 foto niet oordelen. Als ze helemaal mint/als nieuw zjin vind ik dat wel wat waard..SuperFruitig schreef:Tering die prijzen. Een boxed Nintendo Scope €75,-? Een boxed PS1 €125,-?
Al zouden ze mint zijn, betaal je op Marktplaats in het aller uiterste geval de helft bij een particulier. Het hele forum klaagt steen en been over de hoge prijzen in de markt en ondertussen staat iedereen en masse in de rij om bij resellers spullen te kopen en krijgen handelaren die de prijzen 2 tot 3 keer over de kop slaan in dit topic de voordeel van de twijfel.sparky schreef:Dat is niet heel voordelig, maar je kunt zo vanaf 1 foto niet oordelen. Als ze helemaal mint/als nieuw zjin vind ik dat wel wat waard..SuperFruitig schreef:Tering die prijzen. Een boxed Nintendo Scope €75,-? Een boxed PS1 €125,-?
Overigens is dat bij een hele relaxte verkoper die ook altijd bereid is tot wat onderhandeling.