Bonami Retro Beurs - 19 mei 2019 - Eindhoven

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
BONAMI museum
Contacteer:

Bonami Retro Beurs - 19 mei 2019 - Eindhoven

04 mei 2019, 20:23

Entree: €5

Sterkenburg 616, 5653 NP Eindhoven

Op zondag 19 mei vind in Eindhoven alweer de 39ste editie plaats van de retro spelcomputer beurs, georganiseerd door het Bonami Games en Computer museum. Een leuk uitje voor de game liefhebber!

De Retro Game Beurs trekt elk kwartaal honderden game liefhebbers vanuit het hele land. Op de beurs vindt u allerlei soorten retro games en game consoles uit de jaren ’70 tot en met de jaren ’90. Er worden tweedehands spellen en spelsystemen aangeboden, als ook nieuwe retro games en exclusieve collector items. Daarnaast vindt u er buitenlandse game consoles, waaronder Chinese en Japanse spelcomputers.

Twijfel je of een product wel goed werkt? Hiervoor is het Bonami test team aanwezig. U kunt reeds aangeschafte producten of nog aan te schaffen producten laten testen door het test team. Mocht er een kleine reparatie moeten plaatsvinden, dan zal het Test team ook daarin ondersteunen.

Vindt u het ook leuk om deze Retro Game Beurs te bezoeken? Een entree kaartje kost slechts 5 euro (vanaf 5 jaar). U bent vanaf 10:30 welkom en kunt tot 15:30 rondsnuffelen tussen alle klassieke spelcomputers. De beurs vindt plaats in Sporthal de Genderbeemd aan de Sterkenburg 616 in Eindhoven.

Bezoekers kunnen gratis parkeren direct naast de sporthal. De beurs is rolstoelvriendelijk.

Mee doen als standhouder ? Meld je aan !
Mail naar info@spelcomputermuseum.nl voor meer informatie over het huren van tafels op 1 van onze beurzen.
Liittle-J

Re: Bonami Retro Beurs - 19 mei 2019 - Eindhoven

04 mei 2019, 21:15

Oef... heb die week een lang en waarschijnlijk zwaar weekend. Dus dan kan deze beurs er nog wel bij? :innocent:
kingoftherain

07 mei 2019, 18:04

M'n wagen moet binnenkort weer voor een beurt en vorig jaar was er niks aan de hand, dus dat zal dit jaar wel weer kassa zijn, dus ik ben bang dat ik even over moet slaan. Jammer, want ik was vorig jaar in Schiedam en toen heb ik toch best een leuke buit binnen kunnen halen. Het was m'n eerste beurs en ik wist niet helemaal wat ik ervan moest verwachten, maar dat smaakte zeker naar meer.

Afbeelding

Opbrengst Bonami beurs Schiedam 2018. Heb alleen niet goed genoeg opgelet, want pas toen ik thuis kwam ontdekte ik dat Children Of Mana en Skies Of Arcadia de amerikaanse versies waren. Legend Of Mana en Suikoden III ook, maar dat was gepland. Nou wist ik al wel dat de Nintendo DS spellen regiovrij zijn en na wat Goochelen kwam ik erachter dat Skies Of Arcadia met een Freeloader te spelen is, dus daar kwam ik nog aardig mee weg, maar toch: beter opletten!
Laatst gewijzigd door kingoftherain op 09 mei 2020, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
kingoftherain

08 mei 2019, 22:05

Door een beetje mazzel ben ik er hoogstwaarschijnlijk toch bij. Beter, want zoals ik hierboven al zei, het smaakte naar meer. Dus mocht je iemand rond zien lopen met een shirt met dit opdruk...

Afbeelding

...100% kans dat ik 't ben. Zin om effe te lullen? Schiet me gewoon aan. Geen zin in? Nog makkelijker, daar hoef je zelfs helemaal niks voor te doen. Sowieso wens ik iedereen veel mooie vondsten toe.

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
kingoftherain

17 mei 2019, 18:15

Kogel = door de kerk. Ben er sowieso. Als er nog meer Button Bashers aanwezig zijn, die idioot die bovenstaand t-shirt aan heeft ziet er zo uit...

Afbeelding

Happy hunting!

montiga
Marktplaats ID: 0

17 mei 2019, 20:50

kingoftherain schreef:Door een beetje mazzel ben ik er hoogstwaarschijnlijk toch bij. Beter, want zoals ik hierboven al zei, het smaakte naar meer. Dus mocht je iemand rond zien lopen met een shirt met dit opdruk...

Afbeelding

...100% kans dat ik 't ben. Zin om effe te lullen? Schiet me gewoon aan. Geen zin in? Nog makkelijker, daar hoef je zelfs helemaal niks voor te doen. Sowieso wens ik iedereen veel mooie vondsten toe.

als ik je tegenkom kan ik je wel een poke geven :tongue1:
Tom
Moderator
Moderator

22 mei 2019, 19:29

Hoe was het geweest ? :)

Terug naar “Beurzen en evenementen”