Awesome Games Done Quick 2019

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Awesome Games Done Quick 2019

06 jan 2019, 19:33

Afbeelding

Het topic wat ik elk jaar maak op Button Bashers is dat van AGDQ, de auto-completion wilde er "Awesome Games Done Quick 2015" van maken dus je kan wel nagaan dat het bijna traditie voor mij geworden is om dit te doen.

Twee keer per jaar komt de wereldwijde speedrun-community bijeen om hun kunsten live te vertonen op een stream ten behoeve van de Prevent Cancer Foundation. Voor mij betekent dat weer prachtig kijk- en luistermateriaal over de games waar ikzelf ook warme herinneringen heb maar die op een heel ander niveau worden gespeeld. De lineup is weer behoorlijk divers dit jaar! Geopend wordt met Hollow Knight en niet lang daarna komt Donkey Kong Country. Zelda Majora's Mask, Metal Gear Solid 2, Super Ghouls 'n Ghosts, Castlevania: Symphony of the Night, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, NieR: Automata, Guacamelee! 2, Mega Man X 1 - 3 team relay race, The Messenger, Dead Cells, Diablo 2, Super Mario Odyssey en Super Metroid zijn enkele van de vele hoogtepunten deze week.

Volg het allemaal live op Twitch:
Het schema: https://gamesdonequick.com/schedule

Naar welke runs kjiken jullie uit?
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Awesome Games Done Quick 2019

06 jan 2019, 20:50

Donkey Kong Country any% all stages race tussen 2 spelers is momenteel aan de gang en erg leuk om te zien :)

EDIT: Stew ownt V0oid met zijn strats.
Dr. Drips
Contacteer:

Re: Awesome Games Done Quick 2019

06 jan 2019, 21:13

Hah, ja ook net ingeschakeld! Blijft impressive! Mooie lijst met games ook weer.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Afbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”