RetroGameConZwolle 26 - 8 - 2018

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.
Dr. Drips
Contacteer:

Re: RetroGameConZwolle 26 - 8 - 2018

26 aug 2018, 20:53

Was zeker weer een geslaagde beurs, Het was zeker weer lekker druk maar zelden echte opstoppingen vernomen dit keer. Had ook het gevoel dat het wat meer verdeeld was over de dag. Ook wel weer nieuwe verkopers met best leuke prijzen hier en daar.
Dikke duim omhoog voor die beste man voorin die mij een hele goede deal heeft gegund met de Super Advance controller!
Ben benieuwd of ik weer op magische wijze op geen enkele foto ben gekomen haha :)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Afbeelding
JokerJur
Veteraan
Veteraan
eBay gebruikersnaam: Collector_jur

28 aug 2018, 13:44

Zo, weer een beetje bijgekomen! Er waren bijna 800 bezoekers terwijl ik veel mensen hoorde over dat het rustiger aanvoelde. Ik zie dat maar als een geslaagde opzet, want door een half uurtje eerder te openen was de eerste drukte redelijk verspreid over de verschillende zalen toen er meer mensen kwamen. Het is vaak erg druk als we om 10:00 openen. Er staat dikwijls een rij van zo'n 150 man en voordat die is weggewerkt wordt die ook constant aangevuld totdat er zo'n 300 mensen binnen zijn. Je loopt dan constant in die golf van mensen mee. Nu waren er om 9:30 zo'n 100 mensen die we redelijk konden weg werken en daarna druppelde het in een rustiger tempo door. Als het rustig aanvoelde betekend dat dat iedereen hopelijk rustig heeft kunnen rondkijken, daar hadden we op gehoopt!

Verder weer super gezellig en ik ben deze keer zo veel mogelijk achter mijn stand gebleven, eigenlijk voor het eerst in Zwolle! Ook wel eens leuk. ;)
Afbeelding
Dr. Drips
Contacteer:

24 mei 2019, 10:34

Maar de grote vraag is nu natuurlijk:
Wanneer is de volgende?
Mag ook in Groningen zeg ik als noorderling ;)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Afbeelding

Terug naar “Beurzen en evenementen”