Aanvulling voor Zwolle: 26 augustus 2018. Die voor 2019 negeren we nog maar even

Ja hier ook. Kan niet wachten. Begrijpelijk dat er geen beurs is in de zomer (geen hond die dan komt) maar mis het wel een beetje. Even kijken wanneer de eerst volgende is..Carl2 schreef:Hoewel het nog volop zomer is krijg ik al wel een beetje beurs kriebels voor dit najaar :-) Nog meer BB'ers die zich weer verheugen op een leuke gamebeurs?
Zwolle is te ver weg voor mij (ca. 2 uur rijden). Tilburg is wel te doen (1 uur). Schiedam is ver uit de beste (20 minuten). Noordwijkerhout is iets verder maar de locatie was top. Hopelijk komt die inderdaad weer terug!Carl2 schreef:Zwolle is zeker een toppertje. Ik moet hem eind deze maand helaas missen maar wil er daarna weer eens naar toe.
Ik ga in september of naar Apeldoorn of naar Tilburg. Ik hoop trouwens dat de beurs in Noordwijkerhout ook weer terugkomt... Dat is qua afstand goed te doen en ik heb tijdens de eerste editie best toffe dingen gevonden daar.
Dennis en ik staan in Zwolle met onze tafels dus voor N64 spul kom zeker even langs onsVaktix schreef:Zwolle ga ik naartoe! Ga denk ik een N64 kopen![]()
Ook ga ik naar Gamescom. Zin in!
Niet alleen mijn eerste keer in Zwolle maar sowieso mijn eerste keer bij een retro game beurs. Heb er dus niet zo'n goed idee bij maar het lijkt me geweldigDJR schreef:Dennis en ik staan in Zwolle met onze tafels dus voor N64 spul kom zeker even langs onsVaktix schreef:Zwolle ga ik naartoe! Ga denk ik een N64 kopen![]()
Ook ga ik naar Gamescom. Zin in!![]()
Dit is trouwens voor mij de eerste keer dus ben erg benieuwd hoe deze beurs is.
Aangepast. Thanks voor de correctie!rinus711 schreef:De beurs in November van Bonami, is niet 3 maar 4 november.