Marktplaats klojo's

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!
Tobascoman3

Re: Marktplaats klojo's

29 feb 2020, 12:26

Had twee pakketten van deze gast gekocht op zondag. van 1 kreeg ik meteen de track en trace code en was goed ontvangen. Had zelfs een foto gestuurd van de 10 games op de foto. Kon eigenlijk niet mis zijn dacht ik zo. pakket kwam pas woensdag aan door carnaval kan gebeuren.

Tweede pakket kocht ik iets later dus die zou pas de dag erna met de post meegaan. was ook een groot pakket al wel wat minder dan de eerste pakket. ook met track en trace

Maandag een bericht dat het binnen een uur op de post ging. gevraagd om de track en trace. waarbij de persoon zei dat ze het zo straks zou geven. waarbij ik geen reactie kreeg. dinsdag en woensdag zelfde verhaal. met een antwoord dat de persoon zo straks de track en trace zou geven en het er nooit van komt.

uiteindelijk op donderdag gevraagd wanneer het pakket dan op de post zou zijn gegaan? waarbij de persoon zei eergisteren dinsdag dan. daarbij weer gevraagd om de track en trace waarbij de persoon het zou pakken. en dan weer radio stilte. tot nu op zaterdag

Is wel een beetje vaag dit, track en trace kwijt geraakt of een halve oplichter? vertraging zou best kunnen maar dat is lastig in te schatten zonder een track en trace of de persoon het tweede pakket uberhaubt op de post heeft gedaan.

De communicatie is niet zo heel soepel op het moment radio stilte op vrijdag en zaterdag. ik vermoedt niet dat het opgestuurd is vanwege de zeer late of geen reacties en gezien het al zaterdag is. Vandaar mijn vraag.

Had ook bij de naam rekening houder een adres gekregen maar ik vermoedt dat die toch nep is. in venray
Laatst gewijzigd door Tobascoman3 op 29 feb 2020, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
OldSchool
Contacteer:

29 feb 2020, 12:31

Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Maar de carnaval is toch echt wel voorbij en een pakket zou nu toch wel de volgende dag binnen moeten zijn. Een dag vertraging is nog acceptabel, maar ik snap de frustratie...
HeatherGrace

18 sep 2020, 15:13

Een aantal dagen geleden verkocht ik op Marktplaats aan iemand wie ik eerder al iets aan verkocht had. Voordat ik het pakket had opgestuurd kreeg ik een bericht binnen U heeft feedback ontvangen. Ik dacht nog "Nou, nou. Dat is ook snel." Maar de beste man vertelde me alvast 5 sterren gegeven te hebben omdat hij mij zo'n goede verkoper vond. Wat aardig, dacht ik. Ik had immers niet het idee iets heel bijzonders te doen. Maar dan heb je van die momenten...

Advertentie staat op bieden vanaf €-0,01. Ik heb een hekel aan bieden omdat je maar een de wilde weg een bedrag moet gokken, dus ik vraag simpelweg wat de beste man ervoor wilt hebben.

Wat biedt u ervoor?

Ja... Ik doe, naar mijn mening, een redelijk bod en ontvang vervolgens geen echt antwoord, maar wel de mededeling dat het spul niet allemaal perfect is. Ik zei dat dat geen probleem was en ontving ieders favoriete "groene vinkjes" als antwoord en verder niets. Een tijdje later maar gevraagd of hij dus akkoord was met mijn bod.

Ik had gehoopt op iets meer.

Tja, we hopen op van alles. Ik hoopte minstens op een tegenbod, maarja. :wallbash:
Is dit die nieuwe "Marktplaats standaard" is waar ik hier vaak over lees of zijn mijn verwachtingen over communicatie gewoon te hoog? :biggrin:
Afbeelding
kingoftherain

18 sep 2020, 16:20

"Ik had gehoopt op iets meer" is natuurlijk wel de beste zin waar je op kan reageren met "Nee, meer krijg je niet." :biggrin:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
OldSchool
Contacteer:

18 sep 2020, 17:37

Marktplaats wordt steeds dubieuzer. En dat was al zo, maar de trend zet door.

Sommige hanteren eBay prijzen, anderen doen volslagen los geslagen en verzinnen hun eigen prijzen. Mooie sets voor redelijke prijzen zijner nog wel, maar de scalpers zijn steeds agressiever. Zo heb ik een archenemy, genaamd Cesar. Die koopt alle Videopac met een bijzondere game op. Een dag later staat het op marktplaats voor de eBay prijs. Een set die normaal voor 100-125€ zou gaan werd door hem gekocht, terwijl het hoogste bod al 170€ was. Maar wat het bedrag achter de schermen uiteindelijk ook was, het niet terug verdiend worden. En dan moet er ook nog aan verdiend worden. Dus voor Videopac is het voor mij niet meer te doen op marktplaats. Want Cesar is niet eens de enige.

Vroeger had je dan nog af en toe iemand die daadwerkelijk zijn zolder aan het opruimen was en blij was als hij of zij er een paar tientjes aan over hield. Maar ook die mensen beginnen tegenwoordig al met bedragen van drie cijfers.

Jammer.
Ribbelchips

29 sep 2020, 10:41

Mja dat spul is inmiddels 40 jaar oud joh. Hoe lang bewaar je doorgaans iets op zolder? Je bent dan al een paar keer verhuisd en waarschijnlijk meermaals overwogen om iets van de hand te doen omdat er niets meer mee gedaan wordt. Je zult vandaag de dag nog wel een Wii van zolder kunnen kopen of een PS2, maar alles ouder is de afgelopen jaren waarschijnlijk al meermaals van eigenaar gewisseld. En dus geprijsd 'naar waarde' ;)
segatarian

30 sep 2020, 14:44

Ja dat is goed merkbaar.
Setjes zijn kleiner dan ooit.
Ik heb maar gewoon geduld, ooit komt de dag dat het wel weer leuk word voor me om games te kopen.
Vind het laatste 3 jaar nergens meer over gaan.
Ik kijk maar koop zelden.

Wel ga ik denk ik mijn 16 bit en misschien 8 bit collectie uit dunnen en wellicht met de opbrengst wat echte wannahaves aanschaffen.

100 sportspellen voor 1 Saturn titel :lol:

Terug naar “Webwinkels, eBay & Marktplaats”