Taiko no Tatsujin drum set - Nintendo Switch

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Rookworst88

Taiko no Tatsujin drum set - Nintendo Switch

26 jul 2020, 11:41

Hoi!

Ben vandaag gestart met Taiko no Tatsujin op de Switch. Nu vind ik de Motion Controls echt niet fijn werken en lijkt het me ook gewoon leuk om op die drums te rammen zoals t hoort. Importeten via PlayAsia is een optie, maar nu heb ik dit nog nooit eerder gedaan en heb ik niet zon zin in gedoe met invoerrechten etc.

Vandaar dat ik het ook even hier probeer. Heeft iemand een drumset (evt inclusief game) liggen die hij wilt verkopen?

Of andere tips wat betreft het importeren of kopen hiervan, want online kan ik ze ook niet echt veel vinden helaas.

Alvast bedankt!
KillingRaptor

Re: Taiko no Tatsujin drum set - Nintendo Switch

26 jul 2020, 11:58

Ik zie ze hier nog staan, enige site in Nederland enzo waar ik ze nog vind.

https://www.i-mania.be/dobe-tns-1867-vi ... _BwE&amp=1
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

26 jul 2020, 12:36

Ik zou iig niet bij PlayAsia importeren, ik heb in februari iets besteld, werd in april verscheept met track & trace en die geeft nu nog steeds aan dat de artikelen niet bij het postkantoor aangekomen zijn. Na contact opnemen met de customer support bleek dat te maken te hebben met COVID-19 lockdown en hebben ze mijn status op 'lost package inquiry' gezet maar er is nu al 2 maanden niets veranderd.
Rookworst88

26 jul 2020, 12:51

Oef! Wat balen zeg.. Bedankt voor de tip, playasia was mijn eerste keus namelijk. Bedankt Raptor, maar die is van een “knockoff” merk, die schijnen niet zo goed te werken. Ik ben op zoek naar een Hori (die zitten officieel bij de game als ik t goed heb). Ik hou ook Ebay even in de gaten!
Rookworst88

02 aug 2020, 15:24

Inmiddels gevonden! Heerlijke game om even Een paar liedjes tussendoor te doen :)

Terug naar “Op zoek naar”