Gezocht: Super Play magazine issues

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
kingoftherain

Gezocht: Super Play magazine issues

10 jul 2020, 18:03

Halverwege 1995 ontdekte ik het britse blad Super Play, een Super Nintendo magazine, doordat Secret Of Mana 2 op de cover stond. Daarna kocht ik nog de 7 daarop volgende issues, waardoor ik #33 - #40 heb. Bij deze dus de vraag of er mensen zijn die nog andere issues hebben liggen en er niks meer mee doen en ze aan me zouden willen verkopen. Ik ben dus nog op zoek naar #1 - #32 en #41 - #47.

Dit zijn degene die al wel heb!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
toejam

Re: Gezocht: Super Play magazine issues

10 jul 2020, 19:16

De 16-bit goodness druipt al van de covers af.. Helaas heb ik deze niet maar veel succes met de zoektocht en zou wel tof zijn als je de set compleet kan krijgen
Yo, homeboy gimme five!
kingoftherain

10 jul 2020, 20:18

toejam schreef:
10 jul 2020, 19:16
De 16-bit goodness druipt al van de covers af.. Helaas heb ik deze niet maar veel succes met de zoektocht en zou wel tof zijn als je de set compleet kan krijgen
Bedankt, man! Ik vond het wel een gokje waard. Ik heb de issues die ik heb altijd met plezier gelezen. Er stond altijd een hoop informatie in. Ook anime reviews en secrets in jrpg's. Ik ga er ook niet zo gauw vanuit dat ik een hele set compleet ga krijgen, maar een paar extra issues zou leuk zijn.

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
Gozert
Moderator
Moderator
eBay gebruikersnaam: gozert

11 jul 2020, 01:33

Ik kan je helaas niet helpen met fysieke uitgaven, maar hier is een archief waar je digitale versies kunt bekijken: https://archive.org/details/superplayma ... itleSorter
kingoftherain

11 jul 2020, 16:17

Gozert schreef:
11 jul 2020, 01:33
Ik kan je helaas niet helpen met fysieke uitgaven, maar hier is een archief waar je digitale versies kunt bekijken: https://archive.org/details/superplayma ... itleSorter
Die had ik vorig jaar ook gevonden, maar bedankt voor de suggestie. Met dit soort bladen vind ik het altijd leuker om op de bank door te bladeren.

Gozert
Moderator
Moderator
eBay gebruikersnaam: gozert

11 jul 2020, 16:25

100% mee eens! Dat is toch een belangrijk deel van die old school beleving.

Super Play heb ik destijds zelf gemist, maar ik heb wel een shitload aan issues van N64 Magazine gehad. Dat is de spirituele opvolger van Super Play gericht op de Nintendo 64. Dat was echt een fantastisch blad met heerlijke humor.

Terug naar “Op zoek naar”