PS2 wanted list - Update 4-12 (98 to go)

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Galious
Moderator
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 01-10

01 okt 2019, 22:56

Nice, dat streept weer lekker af! Ghost Vibration is een mooie om te bewaren voor Halloween. Een echte t(h)riller van een game! :)
nmkl pjkl ftmch
kingoftherain

01 okt 2019, 22:57

Hé, zowaar een spel dat ik ook heb. Stolen. Gaat in ieder geval weer lekker, zo te zien. Top! :thumbup:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
toejam

26 okt 2019, 13:16

Afbeelding

Met dank aan iemand uit het VK die vlak voor de brexit-deadline nog een paar Britse exclusives het land uit heeft weten te smokkelen.

Telly Addicts is volgens mij alleen op de PS2 uitgekomen omdat er iemand ooit een one click Wii to PS2 converter heeft geschreven.
Cartoon Kingdom is echte Phoenix-bagger, en zelfs op dat lijstje staat deze redelijk onderaan.

ATV offroad Fury 2 en Whiteout zijn beide wel leuke games. Whiteout is zeg maar Splashdown met sneeuwscooters.
Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 26-10

28 okt 2019, 11:08

Afbeelding

En de opbrengst van de beurs gisteren in Hengelo mag er ook zijn.

.HACK 3 & 4 kwam ik zowaar op twee plekken tegen. Op de ene voor meer dan mijn max maar wel iemand die heel veel gave PS2 games had liggen. Leuk om doorheen te bladeren.

Bij een andere stand lag 3 voor meer dan mijn max, maar 4 er een stuk onder dus dat was een ideale combi. De verkoper baalde al dat hij niet de heel reeks gebundeld had en had daarbij ook exact mijn prijs in gedachten gehad. Maar dat was mijn geluk, nu heb ik die reeks ook compleet.

Twee upgrades uit de budgetbakken richting het einde van de beurs. Kwam Dog's Life tegen en zag de opdruk 'met gratis stickers'. Nou heb ik die al veel vaker gezien maar vervolgens nooit stickers dus wat schetste mijn verbazing.. Een compleet stickervel. Toevallig stond onze eigen Mike op dat moment bij mijn vrouw dus die liet ik vol trots mijn nieuwste aanwinst zien en hij wist niet goed er een houding aan te geven. Geeft niet Mike, want met jouw bijdrage ben ik ook super blij.

Het was namelijk wel even een alarmfase 11 toen Mike mij voorafgaand aan de beurs vroeg of ik er zou zijn want hij had een verrassing voor me, iets wat ik zelf wilde hebben. En waar het hart vol van is, dat blijkt PS2 games want van Mike kreeg ik gewoon Alarm Fur Cobra 11 de heuse voorloper van de Crash Time-serie. Thanks again!

En als laatst vond ik nog een gesealde Tiger Woods 06 die had ik zelf zonder handleiding met een afgeragde disc dus prima upgrade voor een paar euro.
Yo, homeboy gimme five!
OldSchool
Contacteer:

Re: PS2 wanted list - Update 28-10

28 okt 2019, 11:53

Die kun je weer afstrepen! Tot dat er weer wat schot in lijkt te komen.
toejam

28 okt 2019, 12:44

Het is en blijft een marathon, geen sprint :)
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

28 okt 2019, 22:14

De .Hack games zijn wel twee mooie om af te kunnen strepen!

Ik moet nog wel even een compliment maken voor de geweldige cover art van Cartoon Kingdom, dat moet een nieuw hoogtepunt zijn voor Phoenix, vooral niet-Mickey en niet-Minnie Mouse :laugh:
nmkl pjkl ftmch
toejam

09 nov 2019, 16:14

Afbeelding

Wie is de slimste van Australië? Het operagebouw van Sydney herken ik nog maar de rest van de kennis zit in deze game verstopt.

Deze special edition van Monster Trux Arenas is niet te verwarren met de Extreme Arena Edition maar het is wel verdacht veel hetzelfde spel in een iets ander jasje.

Deze World Cup Edition van Rugby League 2 stond niet eens in mijn lijstje, maar ontbrak nog wel degelijk en voor de verzendkosten maakte het toch niet uit.

Dan nog twee andere aardige toevoegingen. Ik kwam bij toeval deze promo van SIngStar Legends tegen in een kartonnen sleeve. Achterop staat de mededeling dat als je geen SingStar microfoons hebt je contact op kunt nemen met Sony. Wellicht heeft iemand deze promo of iets vergelijkbaars al eens eerder gezien. Ik weet namelijk niet of deze zo compleet is, of dat er nog wat bij hoort.

En als laatste een Beta Trial disc van Killzone. Dit is een set van iets meer dan 20 games ter voorbereiding op de lancering van PlayStation Network. De meeste zijn de final releases van de games maar er zit ook beta of aangepaste code tussen. Grappig om tegen te komen, maar ga niet actief op jacht naar de rest van de set.
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 9-11

09 nov 2019, 16:54

Brain of Oz? Ik ken alleen OZ's Fire in the Brain :)

In elk geval weer een paar mooie om af te strepen!
nmkl pjkl ftmch
toejam

09 nov 2019, 17:04

Alleen The Wizard of Oz is nog ouder ;) Bedankt!
Yo, homeboy gimme five!
OldSchool
Contacteer:

09 nov 2019, 17:47

Die SingStar Legends variant heb ik nog nooit eerder gezien, toffe find!

Juist als je niets weet van Australië is wel lachen omdat te spelen. Met meer mensen die niets van Oz weten, uiteraard!

Mooi weer een paar vinkjes!
toejam

15 nov 2019, 23:45

Afbeelding

Net zoveel vinkjes als de vorige keer uiteindelijk.

De Sims 2 Triple Collection 2008 is een verzameling van de 3 Sims 2-games voor de PS2. Er zijn veel meer van dit soort packs dan ik vooraf had durven schatten maar het is en heel lastig ze te vinden en meestal moet je dan de hoofdprijs betalen voor effectief 3 games van 2 euro per stuk in een kartonnen hoes. Deze zat in een lotje en dan vind ik het wel geinig om aan de collectie toe te voegen.

Giants Citizen Kabuto heb ik bij deze geupgrade van een Duitse naar een Franse versie. De la pluie in dem Tropf zeg maar, of andersom

Drie promo discs, eurotje per stuk dan wil ik ze wel.

En twee af te vinken elementen, Truck Racer is weer zo'n hele late die geport is via de Wii2PS2-engine.

Zombie Virus is weer een import uit de Simpel 2000-serie in Japan, waar deze beter bekend staat als Zombie vs. Ambulance. Ofwel rij met een ambulance zoveel mogelijk zombies overhoop. Deze is zeker wel de moeite waard om te spelen.
Yo, homeboy gimme five!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: PS2 wanted list - Update 15-11

16 nov 2019, 01:19

Wel mooi dat De Sims dan ook echt de Nederlandse is. Maar ik snap dat het ruk voelt om voor die game(s) de hoofdprijs te betalen. Wel mooi dat het toch redelijk doorloopt elke keer.
Afbeelding
kingoftherain

16 nov 2019, 03:42

Mooi man! Giants: Citizen Kabuto hoor ik altijd goeie dingen over en Zombie Vs. Ambulance...wut? Vaag.

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
Galious
Moderator
Moderator

16 nov 2019, 13:52

Zombie vs. Ambulance had een mooie movie tie-in kunnen zijn met Nicolas Cage's Bringing Out The Dead. "Aaaarrghh!! Not the zom-bees!!"
nmkl pjkl ftmch
toejam

24 nov 2019, 17:10

Afbeelding

Het beste van deze tweede Turtles game is de arcade-unlockable heb ik uit betrouwbare bron. Toch is die best lastig aan te komen. Om over deel 3 nog maar te zwijgen.

Global Defence Force is wellicht herkenbaarder als Earth Defence Force waar ook diverse games van uitgekomen zijn hier in het westen. Toch was in de PS2-tijd deze Japanse import nogal eens onderhavig aan marketeers die de aansluiting met de markt beter dachten te begrijpen. Hoe dan ook, dit is wel een toffe game en wil ik zeker nog een keer voor gaan zitten.

WWE All Stars is zo ongeveer de laatste niet-voetbal game die op de PS2 verschenen is ergens begin 2011.

En met Dynamite 100 presteert Phoenix het om een slechtere Frogger neer te zetten dan op de Atari 2600. Gelukkig staan er nog 99 andere pareltjes op :) Deze had ik al in het Duits maar voor 1,50 een Engelse leek me prima.
Yo, homeboy gimme five!
Kunstschilder1987
Contacteer:

24 nov 2019, 17:34

toejam schreef:
Het beste van deze tweede Turtles game is de arcade-unlockable heb ik uit betrouwbare bron. Toch is die best lastig aan te komen. Om over deel 3 nog maar te zwijgen.
Is de arcadegame een letterlijke port van de oude kasten, de beat m up? dat zou wel heel gaaf zijn idd. ik heb m op mijn eigen arcadekast staan en met veel plezier weleens gespeeld afgelopen jaar een keertje.

Nice stapeltje weer! ben je op zoek naar een volle set? hoeveel moet je er nog?
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Galious
Moderator
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 24-11

24 nov 2019, 19:04

De unlockable TMNT Arcade game is inderdaad het beste aan Battle Nexus 2. Dat was ook de enige reden voor mij om deze game te kopen indertijd. Battle Nexus 2 zelf is complete meuk, helaas moet je wel tot level 9 daarvan door"spelen" om de arcade game te unlocken. En dan blijken er ook nog stukjes ananas te zitten op de pizza, want de TMNT Arcade game heeft niet de originele muziek en speech samples vanwege licensing issues ofzo. Maar de game blijft toch wel tof om door te spelen en dit is volgens mij de enige fysieke release waar je deze classic op kunt vinden.

Global Defence Force is briljant. Hier heb ik lang naar gezocht in mijn PS2 collecting days, maar deze was en is well worth it. Nog steeds erg leuk om te spelen. EDF!! E... eh.. GDF!! GDF!! GDF!!

Dynamite 100 had ik nog nooit gezien. Ze zullen bij Phoenix wel gedacht hebben: wat die knakkers van Action 52 kunnen, kunnen wij vast (bijna) 2x zo goed! Ben wel benieuwd wat voor parels hierop te vinden zijn. Kan iemand deze titel ondertussen even tippen aan AVGN?
nmkl pjkl ftmch
toejam

24 nov 2019, 19:50

Kunstschilder1987 schreef:
toejam schreef:
Is de arcadegame een letterlijke port van de oude kasten, de beat m up? dat zou wel heel gaaf zijn idd. ik heb m op mijn eigen arcadekast staan en met veel plezier weleens gespeeld afgelopen jaar een keertje.

Nice stapeltje weer! ben je op zoek naar een volle set? hoeveel moet je er nog?
Yep, zie ook dit filmpje

Ik ben ooit samen met mijn zoon als lolletje begonnen met de PS2 set en de eerste duizend waren best makkelijk. Nu zijn het er nog 208 die staan in de eerste post. Als je een idee wil hoe de rest er uit ziet kun je een kijkje nemen in mijn gameroom topic :)
Yo, homeboy gimme five!
toejam

24 nov 2019, 19:59

Galious schreef:De unlockable TMNT Arcade game is inderdaad het beste aan Battle Nexus 2. Dat was ook de enige reden voor mij om deze game te kopen indertijd. Battle Nexus 2 zelf is complete meuk, helaas moet je wel tot level 9 daarvan door"spelen" om de arcade game te unlocken. En dan blijken er ook nog stukjes ananas te zitten op de pizza, want de TMNT Arcade game heeft niet de originele muziek en speech samples vanwege licensing issues ofzo. Maar de game blijft toch wel tof om door te spelen en dit is volgens mij de enige fysieke release waar je deze classic op kunt vinden.

Global Defence Force is briljant. Hier heb ik lang naar gezocht in mijn PS2 collecting days, maar deze was en is well worth it. Nog steeds erg leuk om te spelen. EDF!! E... eh.. GDF!! GDF!! GDF!!

Dynamite 100 had ik nog nooit gezien. Ze zullen bij Phoenix wel gedacht hebben: wat die knakkers van Action 52 kunnen, kunnen wij vast (bijna) 2x zo goed! Ben wel benieuwd wat voor parels hierop te vinden zijn. Kan iemand deze titel ondertussen even tippen aan AVGN?
Ik kwam al een save file tegen waarin het eerste stuk vast gedaan is :innocent:

Wel jammer dat ze GDF Tactics ook uitgebracht hebben :) En Monster Attack, die is ook wel goed denk ik

Sowieso hoger/lager voor twee spelers, kan ook tegen een AI die op een schaal van 1 tot 100 bij 83 gewoon rustig inzet op hoger :sad1:
Yo, homeboy gimme five!
kingoftherain

24 nov 2019, 21:16

Box art van dat Turtles spel ziet er nog wel leuk uit, maar ik begrijp dat 't spel zelf wat minder.
D'r zit sowieso aardig wat vaart in de lijst. Lekker bezig.

OldSchool
Contacteer:

24 nov 2019, 21:27

Ik ken ze geen van allen, maar tof dat je er weer hebt weten te vinden. Heb je al zicht op waar je de volgende lichting gaat fixen?
toejam

24 nov 2019, 22:45

kingoftherain schreef:Box art van dat Turtles spel ziet er nog wel leuk uit, maar ik begrijp dat 't spel zelf wat minder.
D'r zit sowieso aardig wat vaart in de lijst. Lekker bezig.
Thanks :) Box art is ook wel het belangrijkste want door die 2400 games kom ik van mijn leven niet meer :biggrin:
OldSchool schreef:Ik ken ze geen van allen, maar tof dat je er weer hebt weten te vinden. Heb je al zicht op waar je de volgende lichting gaat fixen?
Bedankt! Nee, ik laat het gewoon maar gebeuren. Soms kijk ik naar een titel in de lijst en kom ik die dan ergens redelijk voordelig tegen. Maar er staan er nog best een aantal in de lijst die zelfs al zou ik willen ik op dit moment gewoon niet even ergens kan kopen. En heel veel van die Phoenix-crap die nog op mijn lijst staat is best zeldzaam en durven ze op eBay rustig 80 euro voor te vragen. Maar dat ga ik er niet voor betalen dan is de lol er wel af.
Yo, homeboy gimme five!
Kunstschilder1987
Contacteer:

24 nov 2019, 22:49

toejam schreef:
Ik ben ooit samen met mijn zoon als lolletje begonnen met de PS2 set en de eerste duizend waren best makkelijk. Nu zijn het er nog 208 die staan in de eerste post. Als je een idee wil hoe de rest er uit ziet kun je een kijkje nemen in mijn gameroom topic :)
net even een kijkje genomen in je gameroom haha, wat ontzettend gaaf. ook die console kast is heel mooi gemaakt. en mijn god wat een verzameling. Ik heb zelf stukken minder maar nog altijd meer dan dat ik ooit in mijn leven zal spelen, dus ik ben blij met wat ik heb, maar mijn god wat indrukwekkend om het zo voorbij te zien komen!
Als het echt als lolletje begonnen is, dan is dit wel de ultieme uit de hand gelopen grap! haha.

Ik post komende week ook eens wat kiekjes van mijn verzameling/gameroom, maar natuurlijk is het slechts een kruimel van wat jij hebt, haha. je hebt denk ik meer games alleen al voor de ps2 dan ik in totaal (als je emulatie natuurlijk niet meetelt).
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
toejam

26 nov 2019, 08:23

Kunstschilder1987 schreef:net even een kijkje genomen in je gameroom haha, wat ontzettend gaaf. ook die console kast is heel mooi gemaakt. en mijn god wat een verzameling. Ik heb zelf stukken minder maar nog altijd meer dan dat ik ooit in mijn leven zal spelen, dus ik ben blij met wat ik heb, maar mijn god wat indrukwekkend om het zo voorbij te zien komen!
Als het echt als lolletje begonnen is, dan is dit wel de ultieme uit de hand gelopen grap! haha.

Ik post komende week ook eens wat kiekjes van mijn verzameling/gameroom, maar natuurlijk is het slechts een kruimel van wat jij hebt, haha. je hebt denk ik meer games alleen al voor de ps2 dan ik in totaal (als je emulatie natuurlijk niet meetelt).
Dank je wel! Ik had daar ooit hele wilde plannen mee om een volledig custom kast neer te zetten maar uiteindelijk is het een licht gepimpte Besta van de Ikea geworden :)

Toen ik in 2016 deze ruimtes ter beschikking kreeg vroeg ik aan mijn zoon hoe we dat een beetje leuk konden vullen. En hij kwam met de suggestie om bij de kringloop PS2 games te gaan kopen. Die waren zo 95 cent tot een paar euro en het waren er zo veel dat kon makkelijk. Dus de eerste 1000 ging echt heel snel en daar zaten al zo veel toppers tussen dat we nog even door gingen. En dan stopt er hier een winkel met PS2 die alles van de hand doet, en daar kun je een collectie overnemen voor weinig, en dan moet je er voor je het weet nog maar 600 van de 2400. En dan is het wel interessant om te kijken of je de eindstreep kunt halen natuurlijk :)

De foto's van hoe ik begonnen ben staan er ook nog in dat topic, en ik heb vooral heel veel tijd gehad de afgelopen jaren en daarmee wellicht ook het geluk kunnen afdwingen om heel veel mooie deals te kunnen scoren. En zo heel af en toe lukt dat nu ook nog wel met de PS2 maar het meeste van deze lijst is wel lastig. Steady as she goes dan maar!
Yo, homeboy gimme five!

Terug naar “Op zoek naar”