PS2 wanted list - Update 27-09

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Galious
Moderator
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 16-08

16 aug 2020, 14:32

De OneeChanbara set is een leuke om compleet te hebben. Perfect voor dit zomerse bikini weer! :smile:
nmkl pjkl ftmch
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 16-08

27 sep 2020, 22:11

Afbeelding

Board Games Gallery is precies wat de titel zegt. In het menu krijg je een stapel bordspellen en die kun je spelen. Niks mis mee, ook niks bijzonders. En in navolging van Ikk heb ik Agent Hugo Lemoon Twist weten toe te voegen aan de collectie maar dan voor de PS2.

De drie rode PS2-discs zijn zogenaamde beta trials. Toen Sony de eerste versie van PSN de lucht in wou hebben zijn er sets van deze discs naar mensen gestuurd die zich hebben ingeschreven. Vaak betreft dit gemodificeerde code zodat als je deze versie van de game opstart, je alleen de mogelijkheid krijgt om je netwerkadapter te configureren en online te gaan met het spel. En dat is uiteraard al een tijdje dood.

Ik zie dat de titels niet leesbaar meer zijn, het gaat hier om Commandos Strike Force, Everybody's Golf 4 en Socom II: U.S. Navy Seals.

Verder nog wat random demo's en promo's waarvan Forbidden Siren de meest interessante is.
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 27-09

27 sep 2020, 22:31

Die Phoenix heeft nog heel wat titels uitgepoept, he? Board Games, Arcade Games, ze zijn van alle markten thuis :perfect:
nmkl pjkl ftmch
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 27-09

28 sep 2020, 08:27

Galious schreef:
27 sep 2020, 22:31
Die Phoenix heeft nog heel wat titels uitgepoept, he? Board Games, Arcade Games, ze zijn van alle markten thuis :perfect:
Ja en in tegenstelling tot Essential Games, die de simpele route heeft gekozen en in essentie gewoon een stapeltje Simple 2000-series games naar Europa heeft gebracht, hebben ze bij Phoenix nog wel de moeite genomen om een programmeur te betalen (aanname) om dit te maken. Mocht ik ook ooit in het 'trotse' bezit komen van de hele Phoenix-reeks kan ik weinig anders dan ze allemaal spelen om te kijken of er nog iets tussen zit dat enigszins de moeite waard is.
Yo, homeboy gimme five!

Terug naar “Op zoek naar”