PS2 wanted list - Update 27-11 (100 to go)

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
Kunstschilder1987
Contacteer:

Re: PS2 wanted list - Update 1-11 (104 to go)

01 nov 2020, 17:35

oh man! 106 nog!
Nu moet ik zeggen dat ik wel een beetje moet lachen om 3 nieuwe ps2 games. Doorgaans krijg ik er nog meer dan 3 tegelijk cadeau van de spouse van de webshop wanneer ik daar mn games bestel :D hahaha maar dat terzijde.

net als galious lijkt de lego game me vooral wel leuk eigenlijk.

De rest zal vooral in de skab neerzetten zijn :cool:
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
toejam

03 nov 2020, 16:10

Galious schreef:
01 nov 2020, 17:07
Pøtverdrømme, het wordt steeds exotischer hier. Maar dat zijn weer een paar leuke om af te strepen. Dat LEGO voetbal ziet er nog best grappig uit :)
Bedankt, ik heb inmiddels ervaren dat die ook best leuk is om te spelen. Het had van mij iets meer Lego-gemogen. Dit is meer Mario Football met Lego poppetjes.
Kunstschilder1987 schreef:
01 nov 2020, 17:35
oh man! 106 nog!
Nu moet ik zeggen dat ik wel een beetje moet lachen om 3 nieuwe ps2 games. Doorgaans krijg ik er nog meer dan 3 tegelijk cadeau van de spouse van de webshop wanneer ik daar mn games bestel :D hahaha maar dat terzijde.

net als galious lijkt de lego game me vooral wel leuk eigenlijk.

De rest zal vooral in de skab neerzetten zijn :cool:
104 zelfs nog maar! Ja verzamelen is een gekke hobby. Maar zo dicht bij de eindstreep wil ik me eigenlijk ook niet meer laten kennen. Al zitten er nog een aantal tussen die gewoon op het moment niet te vinden zijn. Naast degenen die buitenproportioneel duur zijn.
Yo, homeboy gimme five!
toejam

19 nov 2020, 11:47

Afbeelding

Dat komt ie weer met z'n verzameltics :) De Engelse versie van Spongebob, Friends en Piglet is discinhoudelijk anders dan de versie die ik al heb (andere SLES-code) en zodoende als ik er niets voor hoef te betalen gaan die ook gewoon de collectie in.

Dan deze eerste SOCOM in de box met headset. Zijn geen dingen waar ik nog actief naar op zoek ben maar als ik ze zie en ze dan meekunnen voor een klein prijsje is het prima.

En twee wegstrepers; Crappy Adventure en Gecko Blaster. Oh maak ik nou bij de eerste een typefout :) Denk Zuma maar dan net iets minder polish. Bij Gecko Blaster denk breakout maar in plaats van een batje heb je een Gekko die ballen wegslaat in allerhande wereldse omgevingen.

Als afsluiter twee Namco-catalogi die ik verder niet bij een game heb zitten. Daar komen ze waarschijnlijk wel vandaan, dus als ze iemand bekend voorkomen die zegt die moet je daar bij doen dan hoor ik dat graag. Die 50th Anniversary heeft wel een heel voordehandliggende kandidaat natuurlijk :)
Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 19-11 (102 to go)

20 nov 2020, 09:42

De linker catalogus is van Smash Court Tennis Pro Tournament 2 en de rechter is van Ace Combat: Squadron Leader met dank aan Detective PS2 random stuff
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

20 nov 2020, 12:54

Crabby Adventure! Het moet niet veel gecko-er worden, daar bij Phoenix! Hoeveel games titels hebben ze wel niet uitgebracht? Een complete Phoenix sub-verzameling, daar doen we het in elk geval voor! Als je die compleet hebt, kom ik ze een keer allemaal bij je spelen :biggrin: :party1:
nmkl pjkl ftmch
KillingRaptor

20 nov 2020, 12:55

Ook nog nooit van die Crabby en Gecko gehoord, maar dat soort obscure titels vind ik net zo tof om te leren kennen!
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

21 nov 2020, 11:11

ik heb spongebob the movie voor een deel op de xbox gespeeld. je weet wel dat superieur apparaatje die in iedere huiskamer beter zou staan dan het "tweede speelstation" :D.
Is echt een best leuke game wanneer je een zwak hebt voor de gele spons en een beetje door wat rough edges heen kunt kijken!

overigens ben ik zelf wel blij dat ik de engelse variant heb :) dat is toch wel stukken leuker altijd met de voice acting.

leuk stapeltje weer!... behalve friends. friends is stom :D
Afbeelding
toejam

26 nov 2020, 10:52

Galious schreef:
20 nov 2020, 12:54
Crabby Adventure! Het moet niet veel gecko-er worden, daar bij Phoenix! Hoeveel games titels hebben ze wel niet uitgebracht? Een complete Phoenix sub-verzameling, daar doen we het in elk geval voor! Als je die compleet hebt, kom ik ze een keer allemaal bij je spelen :biggrin: :party1:
Challenge accepted! Volgens mij is Snow White the ultimate nightmare, zowel om te vinden als om te spelen. Maar ik 'moet' er nog best een aantal. Dan maken we meteen een lijst; all the Phoenix crap ranked from crap to nightmare.
KillingRaptor schreef:
20 nov 2020, 12:55
Ook nog nooit van die Crabby en Gecko gehoord, maar dat soort obscure titels vind ik net zo tof om te leren kennen!
Ik weet niet, als iemand me dit van te voren verteld had.. :happy:
21 nov 2020, 11:11
ik heb spongebob the movie voor een deel op de xbox gespeeld. je weet wel dat superieur apparaatje die in iedere huiskamer beter zou staan dan het "tweede speelstation" :D.
Is echt een best leuke game wanneer je een zwak hebt voor de gele spons en een beetje door wat rough edges heen kunt kijken!

overigens ben ik zelf wel blij dat ik de engelse variant heb :) dat is toch wel stukken leuker altijd met de voice acting.

leuk stapeltje weer!... behalve friends. friends is stom :D
Ik vermoed dat de voice acting inderdaad het verschil is. Nog niet de behoefte gehad om het te ontdekken maar ik zal eens kijken. Anders heb je ook nog Schwammkopf natuurlijk :)
Yo, homeboy gimme five!
toejam

27 nov 2020, 15:35

Afbeelding

Toch nog een game voor een euro weten te scoren. Nee helaas niet Monster Eggs. Maar Dancing Stage Max was de laatste uit die reeks en ben ik ook niet veel tegengekomen.

Monster Eggs was zo'n grap toen ik begon met PS2 verzamelen. Het spel is naar verluidt nooit in de winkel verschenen en vlak voor release gecancelled. Zal vast niet vanwege de kwaliteit zijn, maar wellicht een copyrightlcaim ofzo. Er was echter 1 Italiaan die hem aanbood. Telkens 1 voor 120 euro en als die verkocht was, had hij weer een nieuwe. Dat leidde in de tijd dat ik begon tot flinke FOMO onder de verzamelaars want stel je voor dat die dadelijk op is.

En het lijkt er op dat hij ook op is. Heel af en toe komt er nog wat voorbij op eBay. Je kunt nu een losse inlay kopen en een exemplaar zonder handleiding maar ik heb hem dit jaar maar 1 keer eerder voorbij zien komen. En nu als ingeleide naar de laatste 100 is dat dan toch wel een aardige titel om een streep doorheen te zetten.
Yo, homeboy gimme five!
Kunstschilder1987
Contacteer:

Re: PS2 wanted list - Update 27-11 (100 to go)

27 nov 2020, 15:39

zon ps2 verzameling legt geen windeieren, das toch een hele kindersurprise zo :D
is monster eggs ook een beetje een goede game?

hoewel het slim is van die italiaan vind ik dat soort lui ook gewoon heel erg irritant... niet omdat het een italiaan is natuurlijk haha.

de laatste honderd.... man wat gaaf :) veel plezier ermee!
Afbeelding
kingoftherain

27 nov 2020, 17:36

Monster Eggs heb ik echt nog nooit van gehoord. Cover ziet er op zich nog wel grappig uit. Wel zie ik een Phoenix logo waar ik geloof ik weleens wat over voorbij heb zien komen.

Dancing Stage daarentegen... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Het zal wel niet erg mannelijk zijn, but I don't care. :cool:

"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
Galious
Moderator
Moderator

27 nov 2020, 17:52

Het was dus geen eitje om Monster Eggs aan de collectie toe te voegen, maar het monsterlijke van het Phoenix logo straalt er wel gelijk vanaf. Benieuwd waar deze belandt op de schaal van crap tot nightmare :)
nmkl pjkl ftmch
OldSchool
Contacteer:

27 nov 2020, 19:40

Mooi dat je zo’n exotisch exemplaar hebt weten te scoren. En nog mooier dat er zelfs voor jou nog 1€ games te vinden zijn!

De laatste 100... dat voelt toch wel als de blessuretijd van een voetbalwedstrijd! Je bent er bijna man!
ikk
Contacteer:

28 nov 2020, 12:00

Tof om zo'n obscure titel af te tikken, hou je deze gesealed of gaat hij gespeeld worden?

Natuurlijk ook een mooie mijlpaal, nog 100 te gaan! Het einde is in zicht :cool:
toejam

01 dec 2020, 13:35

27 nov 2020, 15:39
zon ps2 verzameling legt geen windeieren, das toch een hele kindersurprise zo :D
is monster eggs ook een beetje een goede game?

hoewel het slim is van die italiaan vind ik dat soort lui ook gewoon heel erg irritant... niet omdat het een italiaan is natuurlijk haha.

de laatste honderd.... man wat gaaf :) veel plezier ermee!
Het is Phoenix, dus sowieso middelmatig at best :) Maar ik gok dat deze wel wat verder bovenaan de lijst Phoenix-titels terecht zou komen als zijnde enigszins speelbaar.

Bedankt!
kingoftherain schreef:
27 nov 2020, 17:36
Monster Eggs heb ik echt nog nooit van gehoord. Cover ziet er op zich nog wel grappig uit. Wel zie ik een Phoenix logo waar ik geloof ik weleens wat over voorbij heb zien komen.

Dancing Stage daarentegen... :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Het zal wel niet erg mannelijk zijn, but I don't care. :cool:
Bwahahaha

Be careful what you wish for, ik heb hier namelijk ook nog een paar van die dansmatten liggen :)
Galious schreef:
27 nov 2020, 17:52
Het was dus geen eitje om Monster Eggs aan de collectie toe te voegen, maar het monsterlijke van het Phoenix logo straalt er wel gelijk vanaf. Benieuwd waar deze belandt op de schaal van crap tot nightmare :)
Idem. Maar het is een simpele single screen puzzle game. What could go wrong? :)
OldSchool schreef:
27 nov 2020, 19:40
Mooi dat je zo’n exotisch exemplaar hebt weten te scoren. En nog mooier dat er zelfs voor jou nog 1€ games te vinden zijn!

De laatste 100... dat voelt toch wel als de blessuretijd van een voetbalwedstrijd! Je bent er bijna man!
Bedankt! maar de eindsprint kan nog niet echt ingezet worden ben ik bang. Zo hier en daar zitten er nog wat titels tussen die gewoon niet te vinden zijn.
ikk schreef:
28 nov 2020, 12:00
Tof om zo'n obscure titel af te tikken, hou je deze gesealed of gaat hij gespeeld worden?

Natuurlijk ook een mooie mijlpaal, nog 100 te gaan! Het einde is in zicht :cool:
Beide. Althans, als ik de behoefte krijg om deze te spelen kan ik waarschijnlijk de iso wel ergens vinden. De kans is niet heel groot dat ik hier de seal af ga trekken in elk geval :)

Helaas heb ik nog wat titels op de lijst staan die gewoon heel lastig te vinden zijn uberhaupt. Die bewaar ik al een paar jaar in de hoop een keer een mazzeltje te hebben maar ik heb niet de illusie dat ik in 2021 kan zeggen dat ik er ben :)
Yo, homeboy gimme five!
kingoftherain

01 dec 2020, 17:18

toejam schreef:
01 dec 2020, 13:35
Be careful what you wish for, ik heb hier namelijk ook nog een paar van die dansmatten liggen :)
YESSS!!! Mat-Off! Let's go!!! :lit: :lit: :lit:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page

Terug naar “Op zoek naar”