PS2 wanted list - Update 31-07

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.
kingoftherain

Re: PS2 wanted list - Update 26-03

26 mar 2020, 18:02

Weer mooi gescoord. Die Hansel & Gretel haal je er inderdaad meteen uit. Zelfde verschrikkelijke art style als Snow White And The 7 Clever Boys. Die Mana Khemia spellen lijken me altijd erg leuk. Sowieso zien die covers er stukken beter uit. Top! :thumbup:
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
Galious
Moderator
Moderator

26 mar 2020, 18:41

Die cover van Hansel & Gretel is pure nightmare fuel, gotta love it :)

De rest van het bovenste rijtje had ik nog nooit van gehoord, maar het is altijd een genot om Phoenix pareltjes voorbij te zien komen!
nmkl pjkl ftmch
toejam

23 mei 2020, 13:34

Bijna twee maanden geleden maar gezien de omstandigheden doe ik het even heel erg rustig aan. En zodoende was deze aalmoes van de week meer dan welkom :)

Afbeelding

De hele UFC-reeks op de PS2 bestaat uit slechts twee games en aangezien ik de andere 50% al had is die nu compleet. Wel meteen even geprobeerd maar deze ervaring van mannen zonder plasser met getatoeëerde zwembroek is er 1 om snel te vergeten.

Tevens de handleiding van Rebel Raiders toegevoegd aan het spel. Ik heb geprobeerd te achterhalen hoe je een machinegeweer in een vliegtuig kunt herladen als piloot zijnde maar dat wordt helaas nergens uitgelegd en zal een mysterie blijven.
Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 23-05

01 jul 2020, 08:38

Afbeelding

Jep.. I know.
Yo, homeboy gimme five!
kingoftherain

Re: PS2 wanted list - Update 01-07

01 jul 2020, 08:48

Hahaha, I don't judge.

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
ikk
Contacteer:

01 jul 2020, 09:56

Al die series met veel te veel varianten zijn toch wel het mindere deel van het verzamelen van een set, maar zo zijn er toch weer wat van afgetikt.
Zie nu wel voor het eerst dat die Singstar spellen ook eyetoy support hebben, is dat alleen om je avatar te maken of kun je er meer mee?

De cover van Pinocchio is wel echt fantastisch :lol:
OldSchool
Contacteer:

01 jul 2020, 11:52

Ga je je Italiaans oppoetsen? 😂
Galious
Moderator
Moderator

01 jul 2020, 12:38

Pinocchio is weer zo'n heerlijke nightmare fuel cover van Phoenix :biggrin:

Toch lekker om er weer zes van de lijst te kunnen strepen!
nmkl pjkl ftmch
Kunstschilder1987
Contacteer:

01 jul 2020, 13:55

hahaha ik moet enorm lachen om je eigen tekst. maar net als galious al zei, toch fijn om weer een stapeltje af te strepen!
Ook de opmerking over de ufc game vind ik erg geslaagd :lol:

Wanneer je een verzameldoel hebt om iets compleet te krijgen zit er nu eenmaal veel onzinnigheid bij, daarom zal ik dat ook nooit doen. Maarja zolang die cheap te vinden zijn is het wel het stukje sport voor de verzamelaar natuurlijk.

Veel plezier ermee! komt het einde beetje in zicht?
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
toejam

02 jul 2020, 08:57

ikk schreef:
01 jul 2020, 09:56
Al die series met veel te veel varianten zijn toch wel het mindere deel van het verzamelen van een set, maar zo zijn er toch weer wat van afgetikt.
Zie nu wel voor het eerst dat die Singstar spellen ook eyetoy support hebben, is dat alleen om je avatar te maken of kun je er meer mee?

De cover van Pinocchio is wel echt fantastisch :lol:
Ja en dan vooral als ze ook nog een regionale exclusiviteit hebben. Wat dat aangaat hebben we het hier in Europa niet zo makkelijk :)

Je kunt in SingStar het beeld van de EyeToy als achtergrond aanzetten en volgens mij kun je ook screenshots opslaan. Maar de toegevoegde waarde daarvan is vrij minimaal omdat je er nergens mee naar toe kan.
OldSchool schreef:
01 jul 2020, 11:52
Ga je je Italiaans oppoetsen? 😂
Ja doe mij maar een pizza calzone!
Galious schreef:
01 jul 2020, 12:38
Pinocchio is weer zo'n heerlijke nightmare fuel cover van Phoenix :biggrin:

Toch lekker om er weer zes van de lijst te kunnen strepen!
Ja hun rendering engine spuugde die covers er net zo makkelijk uit als de content van die derderangs games helaas :poop:
Kunstschilder1987 schreef:
01 jul 2020, 13:55
hahaha ik moet enorm lachen om je eigen tekst. maar net als galious al zei, toch fijn om weer een stapeltje af te strepen!
Ook de opmerking over de ufc game vind ik erg geslaagd :lol:

Wanneer je een verzameldoel hebt om iets compleet te krijgen zit er nu eenmaal veel onzinnigheid bij, daarom zal ik dat ook nooit doen. Maarja zolang die cheap te vinden zijn is het wel het stukje sport voor de verzamelaar natuurlijk.

Veel plezier ermee! komt het einde beetje in zicht?
Als ik ook had geweten hoe het einde er uit zou zien was ik er nooit aan begonnen natuurlijk :happy: Maar ik hoef er nu nog maar 144. Dus het gaat nog wel even duren maar ik zal het einde halen! :party3:
Yo, homeboy gimme five!
toejam

30 jul 2020, 21:57

Afbeelding

Deze week gaf aanleiding tot een behoorlijke update die er nog aan zit te komen.

Allereerst werd ik gewezen op de lichtblauwe disc die bij de Nedgame in de shop stond. Nadere inspectie leerde mij dat het een beta disc is van Destruction Derby Arenas. Ze hadden ook nog eens een actie dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen, dus als dank heb ik de GT4/Ratchet Gladiator-pack ook maar meebesteld. Er zijn best veel van dat soort packs en eigenlijk zijn ze alleen interessant vanwege het karton. Ben ik toch kartonverzamelaar geworden uiteindelijk :happy:

EyeToy Chat Light blijkt gewoon EyeToy Chat te zijn, maar dan met een beperking dat je maar 100 uur mag videobellen. Daarna moet je upgraden naar de gewone. Frankie Dettori Racing moet wel de meest realistische simulatie van het paardenrennen ooit zijn.

Dan twee titels die wat bekender zijn. Michigan Report From Hell bleek een redelijke hell om te vinden. Sinds ene Metal Jesus die noemde in een video met PAL-exclusives voor de PS2 ging de prijs door het dak en nog een stuk verder. Maar uiteindelijk een leuke deal kunnen sluiten en weer een illustere 505 van de lijst af. Dit is nog best een aardige horror game waarbij je door de lens van een cameraman speelt.

Saint & Sinner tenslotte is een Italiaanse Phoenix-exclusive en staat bij menigeen nogal hoog op de lijst met zeldzame PS2-titels. Hoewel het voor Phoenix-begrippen nog niet zo'n hele slechte game is, is het wel een goedkope knock-off van Puyo Puyo is mijn eerste indruk.
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 30-07

30 jul 2020, 22:16

Oh nice, Michigan: Report From Hell is een van de weinige PS2 titels die ik ook nog wel eens zou willen scoren, maar dat gebeurt waarschijnlijk when hell freezes over, want hij is inderdaad behoorlijk aan de prijs. Maar het concept van de gme lijkt me echt heel gaaf. Hele mooie om van de lijst af te kunnen strepen! :thumbup:
nmkl pjkl ftmch
toejam

31 jul 2020, 16:15

Galious schreef:
30 jul 2020, 22:16
Oh nice, Michigan: Report From Hell is een van de weinige PS2 titels die ik ook nog wel eens zou willen scoren, maar dat gebeurt waarschijnlijk when hell freezes over, want hij is inderdaad behoorlijk aan de prijs. Maar het concept van de gme lijkt me echt heel gaaf. Hele mooie om van de lijst af te kunnen strepen! :thumbup:
Ik heb 'm gespeeld tot een enorme upskirt-scene. Je blijft maar zoomen :omg: Denk dat dit wel een van de betere obscure PS2-games is. Alleen de voice acting laat behoorlijk te wensen over.
Yo, homeboy gimme five!
toejam

31 jul 2020, 16:33

Afbeelding

En bij deze een behoorlijke update. Kreeg contact met een hele aardige Italiaanse dame die behoorlijk wat obscure PS2-titels te koop had. En ze deed me een fantastisch aanbod voor deze hele set games waar ik dankbaar gebruik van heb gemaakt.

Steam Express is ook weer zo'n Phoenix-clone. Het origineel schiet me zo even niet te binnen maar je moet een route bouwen door blokjes te roteren. Dat concept zit ook in Pipe Mania alleen dan wat beter uitgevoerd.

Wacky Zoo GP is de Mario Kart-kloon van Phoenix. En net als bij de vorige is Moorhuhn Fun Kart ook een budgettitel, maar dan wel redelijk uitgevoerd.

Finkles World en Games Galaxy 2 zijn ook weer van die obscure Phoenix-titels die echt het grote dilemma van een PS2-verzamelaar vormen. Finkles World is dan voor Phoenix-begrippen nog wel een aardige game maar Games Galaxy... nee

Music Maker is een mooi voorbeeld dat lijsten ook niet altijd betrouwbaar zijn. Ik kreeg deze gratis meegestuurd en het is inderdaad de SLES-code die nog in mijn lijst staat. Maar de 'game' an sich heb ik al. Alleen dan als Magix Music Maker met een andere SLES-code. In het PSXDatacenter heb je echter SLES-50590 MAGIX Music Maker en SLES-50765 Music Maker wat uiteindelijk precies dezelfde titel is, maar de laatste is in het Italiaans. Ben ergens wel blij dat ik die op deze manier kan afstrepen.

AC Milan is de favoriete club van de verkoper, dus Juve had ze ook niet. Dat is nu de laatste Italiaanse Club Football die nog op de lijst staat.

Outlaw Golf is zo'n titel die ik naar mijn idee al lang en breed een keer had moeten hebben maar me nog elke keer ontbrak. Bij deze.

En dan de laatste twee zijn de beide Lupin games. Lupin is een Japanse manga vertaald naar van alles en nog wat en er zijn daar veel meer games van uitgekomen. Maar 505 heeft besloten om ze wel in Europa uit te brengen maar dan alleen in Italie en ook nog eens alleen in het Italiaans. Dat terwijl de rechter ook in de VS in het Engels is verschenen een jaar voordat 505 hem in Europa uitbracht. Wel zonde want het zijn twee leuke games.
Yo, homeboy gimme five!
ikk
Contacteer:

Re: PS2 wanted list - Update 31-07

31 jul 2020, 17:10

Mooi om zo in 1 keer een hoop obscure titels af te kunnen strepen :thumbup:
KillingRaptor

31 jul 2020, 17:14

Wist niet dat er Lupin games op PS2 waren, heb daar anime van gezien en vond die echt super. Jammer dat ze alleen in het Italiaans zijn verschenen, blijkbaar was Lupin daar erg populair ook.
Afbeelding
kingoftherain

31 jul 2020, 17:19

Wut!? Lupin games in Europa? Grrr, niet hier in Nederland natuurlijk weer. Jammer, zeker als het leuke spellen zijn. Castle Of Cagliostro vond ik altijd wel grappig. Ik heb ook die live action film van een aantal jaar geleden op blu-ray, maar die moet ik nog steeds een keer kijken.

Al met al weer een mooie update!

Galious
Moderator
Moderator

31 jul 2020, 18:37

Dat streept lekker af! Van de meeste had ik nog nooit gehoord, maar ik vind mooi dat er nog steeds Phoenix pareltje op blijven duiken!
nmkl pjkl ftmch
Swey

01 aug 2020, 06:56

Heel gaaf die lupin games! Ben zelf groot fan van de anime, maar nooit geweten dat er games van waren. Enjoy!
OldSchool
Contacteer:

01 aug 2020, 09:16

Mooie update weer! Het blijft gestaag groeien!
toejam

01 aug 2020, 10:09

ikk schreef:
31 jul 2020, 17:10
Mooi om zo in 1 keer een hoop obscure titels af te kunnen strepen :thumbup:
Naar het einde toe wordt dat steeds lastiger, zul je zelf ook wel ervaren :)
KillingRaptor schreef:
31 jul 2020, 17:14
Wist niet dat er Lupin games op PS2 waren, heb daar anime van gezien en vond die echt super. Jammer dat ze alleen in het Italiaans zijn verschenen, blijkbaar was Lupin daar erg populair ook.
Ja, ik vermoed dat het een rechtenkwestie geweest is. Daar is Europa nog steeds heer en meester in :)
kingoftherain schreef:
31 jul 2020, 17:19
Wut!? Lupin games in Europa? Grrr, niet hier in Nederland natuurlijk weer. Jammer, zeker als het leuke spellen zijn. Castle Of Cagliostro vond ik altijd wel grappig. Ik heb ook die live action film van een aantal jaar geleden op blu-ray, maar die moet ik nog steeds een keer kijken.

Al met al weer een mooie update!
Het is een beetje slapstick-idee, en dat maakt de film maar vertaalt ook heel goed naar de games. Thanks :)
Galious schreef:
31 jul 2020, 18:37
Dat streept lekker af! Van de meeste had ik nog nooit gehoord, maar ik vind mooi dat er nog steeds Phoenix pareltje op blijven duiken!
Zeker, maar wees gerust. Er staat nog de nodige nightmare-fuel op het lijstje :)
Swey schreef:
01 aug 2020, 06:56
Heel gaaf die lupin games! Ben zelf groot fan van de anime, maar nooit geweten dat er games van waren. Enjoy!
Thanks. Moet ik eerst mijn Italiaans opvijzelen :) Bon giorno!
OldSchool schreef:
01 aug 2020, 09:16
Mooie update weer! Het blijft gestaag groeien!
Slow and steady wins the race :) Bedankt!
Yo, homeboy gimme five!
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

01 aug 2020, 13:04

Die twee Lupin zijn interessant zeg jammer dat deze enkel Italiaans zijn.
Mark

01 aug 2020, 13:19

Nice! Paar echt lastige af kunnen strepen. Heb zelf redelijk vaak op ebay gezocht naar Saint & Sinner en Games Galaxy 2. Die zijn absoluut niet makkelijk.

Terug naar “Op zoek naar”