[Verkocht] Donkey Konga Set (3 x CIB Bongo's + Donkey Konga 1 t/m 3 NTSC/J + PAL)

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.
c4ke

[Verkocht] Donkey Konga Set (3 x CIB Bongo's + Donkey Konga 1 t/m 3 NTSC/J + PAL)

04 jul 2020, 15:13

Wellicht iemand hier @Button-Bashers die ik blij kan maken met een mooi setje van Donkey Konga? :-)

- Foto -

Zoals de foto laat zien gaat het om het volgende:

- 3 x CIB Bongo's (twee in nieuwstaat en eentje licht gebruikt)
- Donkey Konga deel 1 t/m 3 (NTSC/J, want veel toffere playlist en hogere moeilijkheidsgraag voor de liefhebber)
- Donkey Konga deel 2 (PAL)

De discs zijn allemaal in zeer goede (en krasvrije) conditie. De imports zijn zelfs nog zgan (ooit nieuw in seal aangeschaft).

Vraagprijs voor deze muzikale set: - Verkocht -
Laatst gewijzigd door c4ke op 09 jul 2020, 19:14, 3 keer totaal gewijzigd.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: [TK] Donkey Konga Set (3 x CIB Bongo's + Donkey Konga 1 t/m 3 NTSC/J + PAL)

04 jul 2020, 18:08

Ik heb alles al maar voor 85 euro is dit idd een geweldige set, de Japanse Donkey Konga games zijn onvergelijkbaar; zo veel energieker en vaak ook moeilijker. De koper moet echter wel een Action Replay oid hebben om de Japanse games te kunnen spelen :)
c4ke

Re: [TK] Donkey Konga Set (3 x CIB Bongo's + Donkey Konga 1 t/m 3 NTSC/J + PAL)

05 jul 2020, 17:52

Wat je zegt @Apenheul, de Japanse releases zijn onvergelijkbaar...op een goede manier inderdaad. :-) Een Action Replay / Freeloader op de GameCube is zeker de makkelijkste manier (heb ik zelf ook gebruikt), of een eerste generatie Wii met bijv. "Homebrew Channel" zo ook prima moeten kunnen werken.
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~

Terug naar “Aangeboden”