Gezocht: GBA lieverhebber die mn spul over wilt nemen.

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.
Arjan Gameboyman
Marktplaats ID: 0

Gezocht: GBA lieverhebber die mn spul over wilt nemen.

05 apr 2020, 22:35

Beste liefhebbers,

Een gezocht advertentie, maar eigenlijk bied ik spul aan, :confused3:
Excuus alvast, hier komt een lang verhaal.

Ongeveer van 2017 tot 2018 verzamelde ik GBA spul. Daarbij was het cheap om veel in te kopen, houden wat je wilt houden, maken wat kapot was, rest schoonmaken en doorverkopen. (En soms kom je van die goede deals tegen en koop je dat ook maar. )

Daarnaast experimenteerde ik met alle soorten met GBA backlight mods. En met mn leftovers en mods ging ik zelfs gamebeursen af om zo deze verzameling te bekostigen.

Toen mn verzameling een beetje compleet was stopte ik, ook vanwege andere hobbys.
Nu heb ik best nog wat leftover spul. GBA SP's AGS-001's, buttons, games, printplaten, DS Lites (wilde ik macro's van maken ofzo), lens, tasjes, opladers, enzenz. Paar doosjes vol.

Nu kwam ik erachter dat je nu AGS-001 kunt modden met een IPS scherm. Super vet om zo nieuw leven te geven aan die AGS-001s.

Nu kan ik 2 dingen doen.
IPS schermen (en wellicht replica behuizingen) kopen, shit in elkaar zetten en concureren met iedereen op marktplaats en hier die dat al doen. Of al mn leftover spul "verkopen" aan iemand anders die dat doet (super cheap dat het zeker de moeite waard is), zodat het uiteindelijk nog gebruikt gaat worden door een liefhebber. Want het gaat me er puur om dat ik t niet wil weggooien en wil dat er nog gebruikt word.

Het is te veel en te fragiel om te verzenden, dus dat zou dan ophalen in Arnhem worden.

Dus ik zoek iemand die bezig is of bezig wilt gaan met GBA IPS mods, en veel doet aan inkopen/doorverkopen van GBA SP en t modden maar ook met games handelt of verzameld. Eigenlijk wat ik 2 jaar terug deed.

Ik heb ook contact gehad met 2 handelaren op marktplaats. Die zijn eigenlijk voornamelijk geintreseerd in mn werkende SP's en hebben niks aan de rest. Dat is oke maar ik zoek liever iemand die ook wat heeft aan de rest (games, behuizingen, DS Lites en dat soort dingen).
Of misschien moet ik mn spul splitten. Gameboys naar een handelaar en games hier ofzo.

Nouja, voel je je geroepen, neem ff contact met me op. :smile:
Afbeelding
Swey

Re: Gezocht: GBA lieverhebber die mn spul over wilt nemen.

05 apr 2020, 22:46

Wel even een “ hi welkom terug!” Tijdje niet gezien op t forum !
Heb evt interesse in games, maar ben helaas te onhandig voor mods. Succes!
Arjan Gameboyman

08 apr 2020, 09:59

Swey schreef:
05 apr 2020, 22:46
Wel even een “ hi welkom terug!” Tijdje niet gezien op t forum !
Heb evt interesse in games, maar ben helaas te onhandig voor mods. Succes!
Hoi bedankt.
Ik dacht ik wacht even wat meer reacties af maar het blijft heel erg stil :blushing:
Zo heel veel games zijn t eigenlijk niet. Doe je ook wat aan in-verkoop van games, zo heb je namelijk wat aan dubbele. Maar ik zit er ook aan te denken om mijn verzameling wat in te korten. Een aantal games zijn best gewilt en een beetje zeldzaam maar ga ik waarschijnlijk nooit spelen.
Heb je ook nog wat aan lege DS game doosjes? Daar heb ik bergen van gehamstert destijds.
Afbeelding
Swey

08 apr 2020, 10:04

Ik ben eigenlijk juist de verkoop wat aan het downsizen, maar dat ligt in zijn geheel aan de prijs en wat je hebt uiteraard. Heb je een lijst of link?
Arjan Gameboyman

08 apr 2020, 10:38

Swey schreef:
08 apr 2020, 10:04
Ik ben eigenlijk juist de verkoop wat aan het downsizen, maar dat ligt in zijn geheel aan de prijs en wat je hebt uiteraard. Heb je een lijst of link?
Nouja, dit is mijn verzameling. Niet alles gaat weg maar mocht er iets tussenzitten waar je lang naar op zoek bent en ik heb ik in die 3 jaar nog niet aangeraakt... https://backloggery.com/games.php?user= ... nsole=GBA
Volgens mij is die link nog up to date.

Mijn leftover games zijn niet zulke hele bijzondere titels, misschien meer voor de verzamelaar dan voor de gamer. Moet ik allemaal nog sorteren maar stelt niet heel veel voor qua waarde in ieder geval.
En had je wat aan lege DS game doosjes?
Afbeelding
Swey

08 apr 2020, 15:39

Zijn nice games, ik zoek zelf drill dozer, Astro boy, dragonball adventure en Metroid zero mission. Maar eerlijk gezegd heb ik er simpelweg niet de marktwaarde voor over. Das meteen de reden waarom ik ze nog niet heb. DS cases heb ik er zelf nog 40 van liggen, dus die heb ik ook niet nodig

Terug naar “Aangeboden”