Volgens mag je kopien niet eens verkopen

Wat denkt zo iemand?!?
Volgens mag je kopien niet eens verkopen
Precies, kan prima. Iemand die er geen verstand van heeft en denkt er nog iemand blij mee te kunnen maken, goed mogelijk. En als dat zo is, is dat absoluut geen verkeerde insteek.segatarian schreef:misschien vind hij t zonde om weg te gooien en gaat hij voor 20 cent al akkoord.
Die staat sinds de reboot van 2013 bij mij op de 2e plaats. Geweldig spel. Ik had alleen dat dat spel in één van de eerste levels af en toe vast liep. Dat level dat je opgesloten zit in een soort van marine basis. Op een gegeven moment moet je een luik in ofzo en dan liep dat kreng vast. En op de PS1 had je dacht ik maar 1 savefile, dus dat werd regelmatig opnieuw proberen en hopen dat het goed ging.Gebruikersnaam schreef:Kan op de pc's van vandaag de dag niet eens meer gespeeld worden. Ik heb Tombraider 1 t/m 3 dan ook gewoon gedownload voor op de computer. Tomb raider 2 is mijn favoriet btw.
Zou kunnen, maar zou je dan aparte gebrande games apart vermelden? Maar mee eens, áls het wél de insteek is, niets mis mee.Mark schreef:Precies, kan prima. Iemand die er geen verstand van heeft en denkt er nog iemand blij mee te kunnen maken, goed mogelijk. En als dat zo is, is dat absoluut geen verkeerde insteek.segatarian schreef:misschien vind hij t zonde om weg te gooien en gaat hij voor 20 cent al akkoord.
Ik kan me ook herinneren dat Tomb Raider II de enige game is die ik niet af kon spelen op de PS3. Alle andere games werkten wel, maar deze wilde gewoon niet opstarten.kingoftherain schreef:Die staat sinds de reboot van 2013 bij mij op de 2e plaats. Geweldig spel. Ik had alleen dat dat spel in één van de eerste levels af en toe vast liep. Dat level dat je opgesloten zit in een soort van marine basis. Op een gegeven moment moet je een luik in ofzo en dan liep dat kreng vast. En op de PS1 had je dacht ik maar 1 savefile, dus dat werd regelmatig opnieuw proberen en hopen dat het goed ging.Gebruikersnaam schreef:Kan op de pc's van vandaag de dag niet eens meer gespeeld worden. Ik heb Tombraider 1 t/m 3 dan ook gewoon gedownload voor op de computer. Tomb raider 2 is mijn favoriet btw.
Oh, dat ga ik eens uitproberen. Ik weet wel dat Final Fantasy VIII er geen zin in heeft op m'n PS3. En The X-Files werkt op zowel de PS2 als de PS3 niet goed.Mark schreef:Ik kan me ook herinneren dat Tomb Raider II de enige game is die ik niet af kon spelen op de PS3. Alle andere games werkten wel, maar deze wilde gewoon niet opstarten.
Ik had het vroeger ook weleens met de dreamcast.OldSchool schreef:Zou kunnen, maar zou je dan aparte gebrande games apart vermelden? Maar mee eens, áls het wél de insteek is, niets mis mee.Mark schreef:Precies, kan prima. Iemand die er geen verstand van heeft en denkt er nog iemand blij mee te kunnen maken, goed mogelijk. En als dat zo is, is dat absoluut geen verkeerde insteek.segatarian schreef:misschien vind hij t zonde om weg te gooien en gaat hij voor 20 cent al akkoord.
Jezus.kingoftherain schreef:Kom net deze tegen.
Mega Man X 3
Hij is al gereserveerd en je kan ook niet zien hoeveel hij ervoor vroeg, maar "Ik heb er zelf €1510,- voor betaald (zie printscreen)."
En ik dacht dat ik af en toe ietsjes teveel uitgaf.
https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=10&t=5749Swey schreef:
Ligt het nou aan mij of zijn de castlevania games op GBA en DS echt debiel duur geworden in de afgelopen paar maanden? Deze is over the top, maar even een blik op ebay sold laat zien dat €100 + niet ongewoon is ineens, zelfde met de DS games, zijn ineens behoorlijk prijzig geworden
Ik heb zelf ook de dubbelpack, die is ook naar een goeie €80-€90 cib gegaan in een jaar of twee tijdFarokh schreef:Dit is wel de duurste van de drie, dacht ik. Ik heb hem een jaar of wat geleden niet gekocht, vanwege de prijs. De andere twee waren toen nog wel voor onder de 50 te vinden. Ik heb toen maar die double pack gekocht. Maar die is ondertussen ook al omhoog geschoten....
Inderdaad. Ik probeer altijd alles gratis weg te geven. Zonde om goedwerkende spullen in de vuilnisbak te gooien. Vroeger hadden wij als gezin nooit geld dus als je iemand er blij mee kan maken helemaal topMark schreef:Precies, kan prima. Iemand die er geen verstand van heeft en denkt er nog iemand blij mee te kunnen maken, goed mogelijk. En als dat zo is, is dat absoluut geen verkeerde insteek.segatarian schreef:misschien vind hij t zonde om weg te gooien en gaat hij voor 20 cent al akkoord.