Ultimate NES game guide

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
Jeroen

Ultimate NES game guide

01 dec 2019, 22:08

Mochten er mensen zijn, die net als ik de “Ultimate NES game guide” app gebruiken (van Pat Contri)...schrik dan niet...
De app is overgegaan in 2.0 en alles is gewist :cursing:
Dus als je lekker 269 carts ingevoerd had staan, een hoeveelheid accessoires en wat dan ook...dan mag je die heel fijn opnieuw in gaan voeren.

Ik heb alles gelukkig op een plek staan waar ik er bij kan om opnieuw alles in te voeren.
Maar wat is dit een vreemde “move”, zo voor de feestdagen :dontknow:
Laatst gewijzigd door Jeroen op 01 dec 2019, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Galious
Moderator
Moderator

Re: Ultimate NES game guide

01 dec 2019, 22:09

Een echte punk move!
nmkl pjkl ftmch
Jeroen

08 dec 2019, 22:43

Inmiddels is v2.2 uit, welke nog slechter werkt.
Leuk, zo’n betaalde app...
Gebruikersnaam

28 dec 2019, 22:00

Tja wat zal ik zeggen... Er gaan geruchten rond dat Pat the Nes punk kartonnen dozen vreet... Heel veel kartonnen dozen, misschien heeft hij per ongeluk de handleiding doorgeslikt?
Bekend vlooienmarkt creep.
Jeroen

04 jan 2020, 14:04

Kartonnen dozen...dat verhaal zegt mij niks?
Wel even een update van mijn kant, want ik had uiteraard geklaagd over de app aangezien deze niet gratis is.

Ik heb m’n klacht letterlijk neergelegd bij Pat via de site waar ook de guides worden verkocht.

Niet veel later op de zelfde dag, kreeg ik een e-mail van de ontwikkelaar van de app.
Hij vertelde dat Pat mijn mail had doorgestuurd en met mijn wilde kijken waar het fout ging.
Opnieuw installeren bracht verbetering in de schermresolutie, maar meer ook niet.

Ik heb toen verteld wat er fout ging en kreeg de vraag of ik er wat van kon laten zien.
Stom genoeg had ik al screenshots gemaakt en gelijk doorgestuurd nadat de vraag er naar kwam.
Hij zou er naar gaan kijken en verder hoorde ik niks meer...

Gisteravond kreeg ik onverwachts na 13 dagen weer een e-mail van de ontwikkelaar, dat de fouten door hem waren opgespoord en hij ze kon oproepen.
De bugs waren door de testers niet gevonden, dus hij zei blij te zijn met mijn bevindingen van de week voor Kerst.

Er is mij nu toegezegd dat de app volgende week Vrijdag een update krijgt, welke eerst goedkeuringen moeten krijgen voor de stores alvorens ze zijn te downloaden.
Hij verwacht dat uiterlijk Vrijdag over een week voor iedereen de update beschikbaar is.

Terug naar “Verzamelpraat”