Hoe vinden jullie game guides/strategy guides?

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
Swey

Hoe vinden jullie game guides/strategy guides?

15 okt 2019, 16:21

Titel zegt het al, ik wil in de nabije toekomst wat meer rpg’s gaan spelen waar een guide handig is en vind het wel mooi om de art etc erbij te hebben. Met zoeken valt op dat de meeste guides toch best prijzig kunnen zijn. Hoe vinden jullie ze? Kringlopen? Boekenwinkels?
Galious
Moderator
Moderator

Re: Hoe vinden jullie game guides/strategy guides?

17 okt 2019, 18:25

Guides kunnen toffe companion pieces zijn voor bij de games. Ik heb ze zelf alleen voor de Dark Souls games en Bloodborne gekocht, maar die kocht ik gewoon online bij bijvoorbeeld bol.com op release date.
nmkl pjkl ftmch
waiwainl
Contacteer:

18 okt 2019, 21:04

Beste kun je kijken bij game winkels, vaak ook in de winkel zelf. Hebben ze ze vaak liggen. Nedgame.nl heeft ze ook online.
Verder is amazon.de een goede.
Als je de titel of ISBN weet kun je ook bij bookfinder.com kijken en kun je makkelijk de goedkoopste vinden.

Ik ben zelf nog op zoek naar een online resource waar ze gewoon allemaal staan (PDF); iemand enig idee?
Bespeel de geschiedenis bij https://www.nationaalvideogamemuseum.nl in Zoetermeer.
Tobascoman3

19 okt 2019, 10:50

als je de guides toch online gaat zoeken puur voor de info dan is dat best overbodig

Veel games hebben zeer uitgebreide wiki's en sommige gewoon zeer uistekende fan sites.
in veel gevallen beter dan de guides uit mijn ervaring.

overigens missen strategy guides zeker van oudere games toch bepaalde tips tricks en soms zelfs normale ingame content dat destijds niet werd ontdekt.
Swey

19 okt 2019, 11:15

Tobascoman3 schreef:als je de guides toch online gaat zoeken puur voor de info dan is dat best overbodig

Veel games hebben zeer uitgebreide wiki's en sommige gewoon zeer uistekende fan sites.

overigens missen strategy guides zeker van oudere games toch bepaalde tips tricks en soms zelfs normale ingame content dat destijds niet werd ontdekt.
Goed punt, guides digitaal weet ik goed te vinden en gebruik ik zeker voor RPG’s . Het zouden er meer een select aantal worden ook vanwege de art en backstory etc
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

19 okt 2019, 12:39

Ik bemerk dat ik gedurende de hype-periode van een game een guide mooi vind, maar daarna wordt het -per definitie- een stofhapper. Ik koop ze dus niet meer.
- portable-games.nl
jukujosuki

27 nov 2019, 21:15

Tobascoman3 schreef:als je de guides toch online gaat zoeken puur voor de info dan is dat best overbodig

Precies dit. Voor oudere games kijk ik altijd op GameFAQs.

Terug naar “Verzamelpraat”