Verzamel je ook andere dingen dan Computers en games.

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.
maartenkoster

Re: Verzamel je ook andere dingen dan Computers en games.

02 aug 2019, 16:28

synergy schreef: De beste optie is eBay, maar helaas zijn de prijzen aan de extreem hoge kant.

https://www.ebay.com/itm/Soyo-Oka-SimCi ... SwyutcoP7d
Ah wat jammer. Zoveel geld kan ik het niet kopen. :sad1: Nou mischien sparen voor andere LP Platen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Its all about games. Generation to Generation. :drool: :drool:
EveryBitGamer

02 aug 2019, 16:40

Mooi topic is dit, naast games en computers verzamel ik funko pops van Star Wars. Ik probeer het bij één franchise te houden want voor ik het weet staat de hele gameroom vol ;)
Een webshop zonder NES is als een slager zonder mes ~ JokerJur 2015
BB zonder Tom is als een emulator zonder rom! ~ JokerJur 2015
Galious
Moderator
Moderator

02 aug 2019, 17:03

Het verzamelen van films heeft onlangs weer een nieuwe impuls gekregen bij mij :smile:
nmkl pjkl ftmch
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018
Winnaar Gameroom Award 2018

02 aug 2019, 17:11

EveryBitGamer schreef:verzamel ik funko pops van Star Wars. Ik probeer het bij één franchise te houden want voor ik het weet staat de hele gameroom vol ;)
Voor je het weet eindig je zoals Raymond Van Barneveld :laugh:

EveryBitGamer

02 aug 2019, 21:52

synergy schreef:
EveryBitGamer schreef:verzamel ik funko pops van Star Wars. Ik probeer het bij één franchise te houden want voor ik het weet staat de hele gameroom vol ;)
Voor je het weet eindig je zoals Raymond Van Barneveld :laugh:

Haha, ik wist dat hij een geek was, maar dat hij zoveel had wist ik ook niet ;). Ik houd het bij personages die ik Nice vind of ik moet ze goedkoop tegen komen. Ik zal dinsdag als ik weer in Nederland even een fotootje posten :)
Een webshop zonder NES is als een slager zonder mes ~ JokerJur 2015
BB zonder Tom is als een emulator zonder rom! ~ JokerJur 2015
maartenkoster

04 aug 2019, 14:42

Afbeelding

Yes ik krijg deze LP in bezit, Galvion OST 2 Over 2 weken komt het per pakketje binnen. :drool: :drool: :drool:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
HeatherGrace

05 aug 2019, 12:55

Dit is een collectie die ik eigenlijk geen "collectie" wil noemen, omdat het puur gebruiksvoorwerpen zijn en ik mezelf verbied om boeken te kopen die ik niet ga lezen. Maar de opzet neemt inmiddels een groot deel van mijn ruimte in beslag, dus misschien is het toch een beetje een collectie. :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En daarnaast heb ik ook nog mijn verzameling aan Star Wars. Die heb ik geen dedicated spot gegeven en staat dus een beetje overal en nergens. Maar dit zijn wel mijn favoriete plekjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
kingoftherain

05 aug 2019, 20:41

Je weet dat het serieus is als The Dark Side je stopcontact bewaakt.

Mooie verzameling!
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
OldSchool
Contacteer:

05 aug 2019, 21:56

Gave verzameling HG! Ik zal altijd liefde houden voor de star wars. Het is een groot onderdeel van mijn jeugd. Geweldig om te zien!
Galious
Moderator
Moderator

05 aug 2019, 22:40

Mooi gevulde boekenkast ook. En niet alleen met Star Wars en andere figuurtjes :)
nmkl pjkl ftmch
HeatherGrace

06 aug 2019, 13:35

kingoftherain schreef:Je weet dat het serieus is als The Dark Side je stopcontact bewaakt.

Mooie verzameling!
Bedankt! Ik denk dat je het hebt over de eerste foto met de Phasma's? Da's mijn favoriete character (ja, lach maar) dus die vind ik gaaf om apart te sparen. :thumbup:
OldSchool schreef:Gave verzameling HG! Ik zal altijd liefde houden voor de star wars. Het is een groot onderdeel van mijn jeugd. Geweldig om te zien!
Vintage figures vind ik daarom één van de leukste dingen om te vinden. Zit zo veel speel-historie achter iedere kleine beschadiging.
Galious schreef:Mooi gevulde boekenkast ook. En niet alleen met Star Wars en andere figuurtjes :)
Thanks! Zit er iets tussen wat je ook gelezen hebt? :)
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

06 aug 2019, 22:39

HeatherGrace schreef:
Galious schreef:Mooi gevulde boekenkast ook. En niet alleen met Star Wars en andere figuurtjes :)
Nee, ik zie er volgens mij geen mij bekende titels tussen staan. Maar ik vind het wel gaaf om bijvoorbeeld al die Alien boeken te zien, en al die andere boeken die de universa van verschillende franchises verder uitbreiden. Lijkt me heerlijk om in te duiken als liefhebber :smile:
nmkl pjkl ftmch
kingoftherain

07 aug 2019, 17:17

HeatherGrace schreef:Bedankt! Ik denk dat je het hebt over de eerste foto met de Phasma's? Da's mijn favoriete character (ja, lach maar) dus die vind ik gaaf om apart te sparen. :thumbup:
Die foto inderdaad. Ik had gehoopt dat ze wat meer met haar karakter zouden doen. Nou heb ik The Last Jedi een beetje uit mijn geheugen verdrongen, dus ik weet zo gauw niet meer of ze haar achtergrond nog verder hebben uitgewerkt of dat ze überhaupt nog leeft.

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
OldSchool
Contacteer:

07 aug 2019, 17:53

Galious schreef:
HeatherGrace schreef:
Nee, ik zie er volgens mij geen mij bekende titels tussen staan. Maar ik vind het wel gaaf om bijvoorbeeld al die Alien boeken te zien, en al die andere boeken die de universa van verschillende franchises verder uitbreiden. Lijkt me heerlijk om in te duiken als liefhebber :smile:
Dat is ook écht tof. Ik heb wel een aantal series van Star Wars gelezen. Die extended universe was echt super. Ik vind het knap hoe zo’n verhaal dan écht historie krijgt. Zo lees je in Darth Bane waarom de Sith altijd maar met twee zijn bijvoorbeeld. Het is ook de reden waarom langere fantasy reeksen zo geweldig kunnen zijn. Zeker bij Dune wordt er zoveel tijd beschreven, echt geweldig.
HeatherGrace

08 aug 2019, 17:11

Galious schreef:Nee, ik zie er volgens mij geen mij bekende titels tussen staan. Maar ik vind het wel gaaf om bijvoorbeeld al die Alien boeken te zien, en al die andere boeken die de universa van verschillende franchises verder uitbreiden. Lijkt me heerlijk om in te duiken als liefhebber :smile:
Ja, zeker! Zijn een aantal series die ik het echt heel sterk vind doen; met uitstek Mass Effect en Dragon Age, waar er in de game refereeerd wordt naar evenementen of characters uit het boek. Sommige worden zelf cameos, zoals Kahlee Sanders en Kai Leng in Mass Effect en Cole en Briala in Dragon Age!

Tomb Raider doet het ook erg goed, de nieuwe. Die vult een hoop "gaten" uit de game op. :smile:

OldSchool schreef:Dat is ook écht tof. Ik heb wel een aantal series van Star Wars gelezen. Die extended universe was echt super. Ik vind het knap hoe zo’n verhaal dan écht historie krijgt. Zo lees je in Darth Bane waarom de Sith altijd maar met twee zijn bijvoorbeeld. Het is ook de reden waarom langere fantasy reeksen zo geweldig kunnen zijn. Zeker bij Dune wordt er zoveel tijd beschreven, echt geweldig.
Darth Bane is mijn favoriete serie! Dat was een hele gave inkijk in de periode direct na Old Republic, waar de Sith één grote groep zijn. En dat natuurlijk van de lead writer van een heleboel BioWare games! Daarnaast vind ik ook de Thrawn trilogie, Battlefront II: Inferno Squad en Lost Stars hele gaven verhalen.
kingoftherain schreef:Die foto inderdaad. Ik had gehoopt dat ze wat meer met haar karakter zouden doen. Nou heb ik The Last Jedi een beetje uit mijn geheugen verdrongen, dus ik weet zo gauw niet meer of ze haar achtergrond nog verder hebben uitgewerkt of dat ze überhaupt nog leeft.
Ja, ik ook. Ze was meer comic-relieve dan echt een character, en dat terwijl ze een hele mooie opstap hadden gemaakt met een tie-in boek en comic. Ze is heel tof in alles behalve de films. Hoop dat ze in de 2e nog terug komt, want driemaal is scheepsrecht. :laugh:
Afbeelding
kingoftherain

08 aug 2019, 17:48

HeatherGrace schreef:Ja, ik ook. Ze was meer comic-relieve dan echt een character, en dat terwijl ze een hele mooie opstap hadden gemaakt met een tie-in boek en comic. Ze is heel tof in alles behalve de films. Hoop dat ze in de 2e nog terug komt, want driemaal is scheepsrecht. :laugh:
Een comic ook? Da's leuk om te weten, dat hou ik even in mijn achterhoofd, bedankt!

OldSchool
Contacteer:

08 aug 2019, 19:14

HeatherGrace schreef:Darth Bane is mijn favoriete serie! Dat was een hele gave inkijk in de periode direct na Old Republic, waar de Sith één grote groep zijn. En dat natuurlijk van de lead writer van een heleboel BioWare games! Daarnaast vind ik ook de Thrawn trilogie, Battlefront II: Inferno Squad en Lost Stars hele gaven verhalen.
De Thrawn trilogie is echt top! Dat boek zag ik altijd als deel 7,8 en 9. Zeg maar de derde trilogie. Ik heb daar ook erg van genoten en was enigszins teleurgesteld dat Thrawn niet voorkwam in de nieuwe Star Wars film.
HeatherGrace

09 aug 2019, 17:42

kingoftherain schreef:Een comic ook? Da's leuk om te weten, dat hou ik even in mijn achterhoofd, bedankt!
Yep. Een korte. Over hoe ze Force Awakens heeft overleeft.
OldSchool schreef:De Thrawn trilogie is echt top! Dat boek zag ik altijd als deel 7,8 en 9. Zeg maar de derde trilogie. Ik heb daar ook erg van genoten en was enigszins teleurgesteld dat Thrawn niet voorkwam in de nieuwe Star Wars film.
Helemaal mee eens! Vooral Heir to the Empire vond ik heel sterk. Met die eerste ontmoeting tussen Luke en Mara Jade. Thrawn was wel heel gaaf in de TV-Serie Star Wars: Rebels. Hij zit in het 4e seizoen dacht ik? Een toffe serie om eens te kijken in ieder geval!
Afbeelding
maartenkoster

13 nov 2019, 07:09

Mijn Langspeelplaten collectie uit Japan. November 2019. :drool: :drool: :drool:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
kingoftherain

13 nov 2019, 08:11

HeatherGrace schreef:
kingoftherain schreef:Een comic ook? Da's leuk om te weten, dat hou ik even in mijn achterhoofd, bedankt!
Yep. Een korte. Over hoe ze Force Awakens heeft overleeft.
Da's niet geheel onbelangrijk voor 't grote geheel inderdaad.

maartenkoster

30 apr 2020, 13:52

Afbeelding

Ik krijg Rockman 25th Art book binnen, Een Japanse boek met alle illustraties van Classic en X en alle andere games, Ook video games hebben ook bepaalde non game artikelen,

Afbeelding

Deze Soundtracks kwam precies binnen na Corona tijd, Het is de muziek van de Anime Space Runaway Ideon, Nu ook op CD, Vinyl heb ik al, Ze moesten helemaal naar Japan komen, En nu dat de vliegtuigen niet meer mogen vliegen, Kan het heel lang duren voordat Ideon BGM 1 CD versie en Ideon OP ED op Vinyl en Dragonar BGM 1 op CD komen per pakket, Dus afwachten, :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Afbeelding

Deze Rockman boeken ben ik nu aan het lezen,

Afbeelding

Space Runaway Ideon Art boek 2,

Afbeelding

En laten we mij rode Lego kart ook niet vergeten,
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

30 apr 2020, 15:51

maartenkoster schreef:
30 apr 2020, 13:52
Afbeelding

En laten we mij rode Lego kart ook niet vergeten,
Het witte schuine blokje zit verkeerdom ;)

Terug naar “Verzamelpraat”