Ik blijf voor altijd videogame collector. Maar je kunt ook meer verzamelingen in bezit hebben. Dan bedoel ik over andere verzamel onderwerpen. Ikzelf verzamel ook Coca Cola en Pepsi als je benieuwd ben. Hier staan de foto's

Coca Cola Drinkfles en andere merchandise.

twee Coca Cola flesjes uit de jaren 1800 en 1920 Daarnaast een Pepsi Matchbox wagen en een maat N Coca Cola bus van toen mijn Opa nog leefde. En nog een Matchbox auto van Coca Cola.

3 Coca Cola Kerstblikjes met de Kerstman erop. Op school had ik geleerd dat Coca Cola de echte kerstman ontworpen heeft.

Mijn enigste Coca Cola Kerstfles. Met waaronder van 3fm over Malariamug.

Coca Cola puzzel.

Een jaren 80 Coca Cola blik waaronder het toen nog Coke heet. Dat was zo tijdens de Cola oorlog tussen Pepsi en Coke. Later Coca Cola. :bored:

Coca Cola Kerstboom versiersel.

Coca Cola glazen de orginele.

Coca Cola WK 2010 glazen. Toen ging het heelaas wat slechter met mij. Maar gelukkig is dat weer over.

Coca Cola WK 2016 glas. Toen kon je er nog 1 krijgen.

Coca Cola glazen in vorm van een blik. Ik vindt het zonde dat de derde heelaas is stuk gegaan in de afwas.

Coca Cola Mac Donalds glazen. Het is jammer maar dit zijn mijn enigste glazen. De Mac Donalds heeft Coca Cola glazen van heden gecanceld.

Coca Cola glazen uit 1996. Waren toen heel simpel.

Coca Cola mok.
En mijn volgende verzamel projecten zijn.
Windows cd boxed verzameling.

Opensuse merchandise.
Er zijn zoveel dingen waarvan mijn hoofd intresse krijgt. Maar dat geldt ook voor Videogames.