Recalbox

Nostalgie! Alles vanaf de Atari 2600 t/m de Nintendo GameCube.
Theo79

Recalbox

22 mei 2020, 19:02

Geen idee of ik dit in het juiste hoekje plaats maar ik heb een vraagje over recalbox. Zijn er hier mensen die daar bekent mee zijn? Ik heb sinds vandaag ook recalbox, en ik zou daar graag online tegen anderen mee spelen, maar ik snap er tot nu toe weinig van. Ik heb op Youtube gekeken of ik daar wijzer kon worden maar de filmpjes zijn over het algemeen in het Frans. Zou er hier iemand op buttonbashers mij kunnen en willen uitleggen hoe dat werkt?

Mvg Theo

Verstuurd vanaf mijn SM-A105FN met Tapatalk

Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Recalbox

22 mei 2020, 21:08

Is Recalbox die alternatieve RetroPi-software voor de Pi?
Afbeelding
Theo79

Re: Recalbox

22 mei 2020, 21:57

Zoals ik het begrijp wel. Inmiddels snap ik het al wel iets beter maar helaas nog niet helemaal. Volgens een Franse Psn vriend van me moet je kunnen zien welke andere spelers er nog meer een bepaalde game spelen maar dat lukt mij niet. Helaas is zowel zijn als mijn Engels wat gebrekkig dus hij kan het me ook niet heel goed uitleggen. Bij bepaalde spellen zie je "netplay' onderaan staan en dat zou je moeten aanklikken om dan lobbys te kunnen zien. Zodra ik dat aanklik (een button op de controller die met dat "netplay" correspondeert) ga ik gelijk in het spel en zie ik dus geen lobby. Zelfs in het Nederlands is het nog wat lastig uit te leggen wat ik bedoel vind ik.

Verstuurd vanaf mijn SM-A105FN met Tapatalk

Terug naar “Retro gaming”