PS Vita topic

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
toejam

Re: PS Vita topic

02 jun 2019, 15:42

En er is natuurlijk altijd nog remote play zodat je gewoon verder kunt met je favo ps4 games terwijl je lekker buiten zit :)
Yo, homeboy gimme five!
SpitseBaas

30 jun 2019, 15:27

Even een vraagje: weet iemand hoe je digitale games overzet van de ene ps vita naar een ander? Ik heb namelijk een vita gekocht waar toevallig wat digitale game op zaten (nice!) maar ik was op mijn andere vita al begonnen aan P4G.

Andere optie zou zijn het overzetten van de savedgames.

Iemand die mij kan helpen met 1 van de 2?

Verstuurd vanaf mijn Pixel 3a XL met Tapatalk
Swey

30 jun 2019, 15:59

Met een vita van een ander gaat dat niet voor zover ik weet, het apparaat wordt gekoppeld aan je account, de memory card ook volgens mij.
SpitseBaas

30 jun 2019, 16:01

Swey schreef:Met een vita van een ander gaat dat niet voor zover ik weet, het apparaat wordt gekoppeld aan je account, de memory card ook volgens mij.
Dan maar savedgames overhevelen denk ik...

Iemand idee hoe dat moet of een andere oplossing?

SpitseBaas

05 jul 2019, 07:59

Okay, na een kort deskresearchje krijg ik de indruk dat het gewoon niet kan; het is allemaal account gebonden. Het kan alleen als je buiten de reguliere kaders gaat kijken.

Dan maar p4g afmaken op vita 1 en zodra die klaar is naar vita 2 :)

koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

05 jul 2019, 13:24

Je kan via het sony programma (naam kwijt) backups maken op je pc en die overhevelen voor zover ik weet. Je pan moet san uiteraard hetzelfde zijn.
- portable-games.nl
Galious
Moderator
Moderator

13 aug 2019, 19:09

A Hole New World staat nu open voor pre-order bij Play Asia.

Afbeelding
nmkl pjkl ftmch
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 feb 2020, 21:38

voor vita-bezitters wellicht een handige tip: bij CEX zijn de officiële (zonder verpakking 2ehands) 64 GB memory kaartjes nu 65 euro, heb me er net eentje besteld, met de laatste pstv die ze hadden. Ik denk dat ik die met een prijskaartje van 90 euro ook niet teveel heb betaald, al moet die nog komen en de staat is uiteraard nog onzeker.

De cards zijn nergens zo goedkoop als bij cex op het web... zover ik heb gevonden. alleen de 32 gb is relatief gezien duur bij ze... de andere formaten liggen ver onder de gangbare prijzen, ook als je marktplaats of ebay ernaast legt.

Nu heb ik mijn aanvaringen in het verleden gehad met foute games verstuurd, week te laat gestuurd, etc bij cex… maar de prijzen voor dit soort dingen en de ps3 games liggen bijzonder laag. en na een paar maanden toch weer eens wat bestellinkjes geplaatst... het gaat al een tijdje goed (dat moet ook gezegd worden). Waren de prijzen niet zo laag dan was ik ook niet meer teruggekeerd, toegegeven. enfin, puur ter info voor de mede button bashers!

Gekke vraag misschien, maar op heel veel vita games (echter ook weer niet allemaal) staat een klein vinkje in een cirkel op de cartridge. waar staat deze voor?
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
toejam

26 feb 2020, 15:41

De officiële 64 GB geheugenkaarten hebben nogal de neiging om corrupt te raken. Ik heb er dermate veel verhalen over gelezen dat ik het zelf bij de 32 GB heb gehouden.
Yo, homeboy gimme five!
Kunstschilder1987
Contacteer:

27 feb 2020, 05:51

toejam schreef:
26 feb 2020, 15:41
De officiële 64 GB geheugenkaarten hebben nogal de neiging om corrupt te raken. Ik heb er dermate veel verhalen over gelezen dat ik het zelf bij de 32 GB heb gehouden.
ah kijk, dat wist ik niet, nu snap ik ook waarom de 32 dus wel wat duurder is. Achja, ik heb dan nu, onbewust, de gok genomen :)
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Swey

25 jul 2020, 12:30

Ja ladies and gents , de window om vita games nog goedkoop te krijgen is officieel gesloten. Nedgane heeft een heel aantal ervan weer omhoog gebumpt naar €40,-, terwijl ze een maand terug nog €20 of lager waren. De vita is als retro systeem getapt.Marktplaats en eBay laten vergelijkbare trends zien. Gisteren de een na laatste LRG game nog weten te scoren die nu alweer voor $200 op eBay staan. Als je nog niet had wat je wilde hebben, koop het nu terwijl het nog te overzien is!
Au revoir vita, ik kijk er alweer naar uit dat je over vijf jaar gehyped wordt door YouTube als de meest fantastische handheld ever 😆

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”