PS Vita topic

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

Re: PS Vita topic

04 mei 2019, 07:00

haka77 schreef:
koekiemonster schreef:
iStreet schreef:Shakedown: Hawaii Is eindelijk uit! Maximaal 4800 copies worden uitgegeven... Sony stopt met de vita, dus na de 4800 komen ze niet meer..
Besteld! Zo blij mee!

Mijn most wanted game van 2019 :)
En dat ook nog eens op de Vita. Gewoon awesome!
Heb de mijne ook :)
Vorige week RetroCityRampage en nu deze. Alleen jammer elke keer van de import/PostNL kosten
Vorige week idd ook RCR kunnen scoren :)
- portable-games.nl
iStreet
eBay gebruikersnaam: Aerox_Boy_NL

04 mei 2019, 12:31

Same here! Zolang op gewacht en eindelijk besteld :)
Afbeelding
koekiemonster
Contacteer:

04 mei 2019, 14:35

Haha, wat fijn allemaal :)
- portable-games.nl
iStreet

31 mei 2019, 10:23

En daar is die dan!! Lang gewacht...

Afbeelding
Afbeelding
koekiemonster
Contacteer:

31 mei 2019, 10:31

Ik heb hem nog steeds niet :(
- portable-games.nl
Swey

31 mei 2019, 10:50

Ah ik ook niet, kreeg en mail dat ie bezorgd zou zijn maar nog niets ontvangen. Overigens, wtf is er gaande bij LRG; die laatste visual novels die gaan uitkomen kosten €49,99... idioot veel geld voor een vitagame. Die gasten denken nog even snel te cashen op de hype ofzo
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 mei 2019, 11:02

De Vita fanbase heeft LRG gemaakt tot wat het is, in plaats van ze te bedanken is het wel raar dat ze de laatste paar games voor een hoger bedrag aanbieden. Ik hoop iig Swey dat die mail een foutje is en dat Shakedown Hawaii alsnog snel bezorgd wordt, ook voor koekiemonster natuurlijk.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 mei 2019, 11:05

Btw, er komt maandag 10 juni om 21:00 (als het goed is) een E3 conferentie van LRG.
koekiemonster
Contacteer:

31 mei 2019, 12:45

Swey schreef:Ah ik ook niet, kreeg en mail dat ie bezorgd zou zijn maar nog niets ontvangen. Overigens, wtf is er gaande bij LRG; die laatste visual novels die gaan uitkomen kosten €49,99... idioot veel geld voor een vitagame. Die gasten denken nog even snel te cashen op de hype ofzo
Eens. Ga ze dus ook niet halen. Dit is bijna uitbuiting haha.
- portable-games.nl
Swey

31 mei 2019, 18:38

Apenheul schreef:De Vita fanbase heeft LRG gemaakt tot wat het is, in plaats van ze te bedanken is het wel raar dat ze de laatste paar games voor een hoger bedrag aanbieden. Ik hoop iig Swey dat die mail een foutje is en dat Shakedown Hawaii alsnog snel bezorgd wordt, ook voor koekiemonster natuurlijk.

Hij is binnen! Was inderdaad een foutje van de bezorger. Maar ik hoop maar inderdaad dat deze idiote prijzen alleen voor de visual novels gelden en niet voor de overige releases want dan zie ik er snel vanaf
koekiemonster
Contacteer:

31 mei 2019, 19:00

koekiemonster schreef:Ik heb hem nog steeds niet :(
Net opgehaald bij het postkantoor. Ik dacht laat ik het gewoon vragen. En ja hoor. Hij lag daar al even te wachten op mij.

En ja, importkosten... alweer hehe
- portable-games.nl
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 mei 2019, 19:10

Fijn om te zien dat jullie het binnen hebben!
koekiemonster
Contacteer:

31 mei 2019, 20:47

Ja, absurd hoe blij ik ermee ben. Zo’n beetje mijn laatste Vita game.
- portable-games.nl
iStreet

31 mei 2019, 21:48

koekiemonster schreef:
Net opgehaald bij het postkantoor. Ik dacht laat ik het gewoon vragen. En ja hoor. Hij lag daar al even te wachten op mij.

Lekker dat je dan op de hoogte wordt gesteld ook...
ik moest ook import betalen.. 18 euro.. jij ook?
Afbeelding
Swey

31 mei 2019, 22:53

iStreet schreef:
koekiemonster schreef:

Lekker dat je dan op de hoogte wordt gesteld ook...
ik moest ook import betalen.. 18 euro.. jij ook?
Yep, hier ook €18 aftikken, LRG en Play Asia is tegenwoordig vrijwel standaard extra betalen. Zou er een tracking list zijn bij de douane als je heel regelmatig importeert? Anderhalf jaar geleden kwam vrijwel alles erdoorheen, nu bijna niets meer
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 mei 2019, 23:13

Vita bezitters,

hoe zit het op dit moment met de prijzen van Vita-games? Ik heb nog geen Vita, ben ook een zeer beroerde mobiele gamer, maar wil toch al tijden een Vita. Zijn de games een beetje voordelig te krijgen op dit moment of beginnen de prijzen te stijgen?
Afbeelding
toejam

31 mei 2019, 23:46

Ik vind zelf de prijzen van de mainstream games nog best hoog. Uncharted, Killzone betaal je nog steeds zo'n 15 tot 20 euro voor. De Vita kent ook haar deel tragische ports van PS3/PS4-games die je waarschijnlijk niet zult willen kopen en heel veel van wat er recent nog uitgekomen is is natuurlijk ook op de Switch te krijgen. Ga je een Vita kopen puur om een Vita te hebben en op een Vita te kunnen gamen dan is er genoeg te vinden om je mee te kunnen vermaken lijkt me.

Digitaal zijn er goede acties nu voor de Vita trouwens, dus als een doosje je niet boeit zou ik daar naar kijken. Plus dat een aantal games cross buy met de ps3/ps4 zijn en je wellicht al een library hebt op die manier.
Yo, homeboy gimme five!
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 mei 2019, 23:49

Het beste is om een Vita met wat games over te kopen van iemand, het systeem is namelijk niet echt goedkoop te vinden en dan heb je ook meteen een memorycard. Games zijn 2e hands redelijk prijzig omdat de oplage vaak klein was, maar first party games zijn goed te doen. Sommige games in bepaalde niche genres zijn sinds release ook 2e hands niet in prijs gedaald , denk aan Danganronpa games, daarvoor is digitaal een betaalbaar alternatief. Vita is prima te doen als je hier en daar een toffe indie op een handheld wilt spelen maar vanuit verzameloogpunt is het een duur platform.
Swey

01 jun 2019, 00:09

De prijzen nieuw bij nedgame zijn redelijk, tussen de 8 en 15 euro kun je een boel leuke titels krijgen. Zou inderdaad een bundel kopen met minimaal een 16gb memory card, ik heb een sooRt mini guide gepost op pagina 3 van dit topic als je de twee modellen wil afwegen tegen elkaar. Als je nieuwe games wil is het nu wel het moment om in te slaan. De Second hand markt zal denk ik nog wel wat langer goed blijven qua prijzen
Nutsy-Gutsy
Contacteer:

01 jun 2019, 10:24

De Vita is een prachtig apparaat, dus heel spijtig dat het grote succes hier voor uitgebleven is. De prijzen van games kunnen best meevallen hoor, maar ik denk dat de beste exclusives nog steeds redelijk hoog in prijs zijn (zelfs tweedehands). Ik kan je één heel goede reden geven om een Vita te kopen, en dat is Persona 4 Golden. Voor mij één van de beste games ooit. Nog geweldige games zijn Uncharted: Golden Abyss, Tearaway, Muramasa Rebirth, Tales Of Hearts R (ben ikzelf momenteel aan't spelen), Ys: Memories Of Celceta, Danganronpa games, Trails Of Cold Steel games,... Maar sommige games hiervan zijn ook gewoon op de PS4 verschenen. Als je echt een Vita wilt, dan zou ik niet te lang meer wachten om eentje te kopen want ik verwacht wel dat de prijzen alleen maar gaan stijgen. Maar als je geen mobiele gamer bent, dan gaat de Vita er jou ook geen maken. Je kan desnoods nog een PlayStation TV kopen en enkele compatibele Vita games zo op groot scherm spelen.
Swey

01 jun 2019, 10:29

Kant tekening bij de PS TV is dat deze via de zgn whitelist V2 hack je vrij gemakkelijk toegang geeft om alle carts op de PS TV de spelen. Heb het zelf nog niet gedaan maar schijnt simpel te zijn
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 jun 2019, 10:37

Ik heb vanmorgen eens op Marktplaats zitten kijken en wat Faceboolgroepen, maar zie inderdaad dat de Vita wat in prijs is gestegen. Waar eerst 100 euro vaak de prijs was, is dat nu 125 als vraagprijs. Dus ik denk wel dat de prijs omhoog gaat inderdaad.

De reden dat ik nu aan het twijfelen ben komt door het weer. Wil mee in de tuin zitten deze zomer, maar boeken lezen doe ik niet en gewoon maar zitten om het zitten vind ik ook niks. Ik ga er even serieus over nadenken. Thanks voor jullie feedback.
Afbeelding
MHZ

01 jun 2019, 19:43

Aan de ene kant is het goed dat de Vita carts niet meer worden gemaakt. Dat hele limited run /stricly limited/ very limited/ ultra rare industrie kan nooit goed zijn voor de portemonee. :-)

In mijn geval waren Shakedown en Bloodstained de toppers die mijn Vita "bibliotheek" mogen aanvullen.

Alles wat Limited Run nu uitbrengt op de Vita mogen van mijn part allemaal visual novels zijn. Dit scheelt weer in de portemonee, want mijn interesse ligt daar totaal niet.
koekiemonster
Contacteer:

02 jun 2019, 12:05

Vita is geweldig. Enorm veel games die goed worden gewaardeerd op de Switch waren er al tijden op de Vita, zoals: Ys, Dragon Quest Builders, Undertale, Final Fantasy X/X-2, Iconoclasts, Grim Fandango, Guacamolee!, Rogue Legacy, Downwell, VA-11 Halla, Sine Mora, Suberbeat Conic et cetera.

Dan zijn er nog enorm veel toppers, zoals: Tearaway, Killzone, Little Big Planet, Wipeout, Rayman Origins, Zero Escape, Dead or Alive 5, Metal Gear Solid HD collection, Sly collection, Sly 4, Virtua Tennis 4, Soul Sacrifice Delta, Danganronpa-games, Tokyo Xanadu, Legend of heroes, Gravity rush, Ultimate Marvel vs Capcom 3, Dragons Crown, Disgaea 3 en 4, Uncharted, et cetera.

Maar ook exclusives zoals TxK zijn een must.

Kortom, er is een reden waarom ik inmiddels 200 fysieke titels heb en honderden downloads.

Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, maar ik vind wel dat als je overstag gaat, je het dus een kans moet geven. En dat is wellicht nog het meest lastig.

Velen hebben de Vita 0,0 kans gegeven of niet verdiept. Nu is het rijkelijk laat en is inmiddels veel geport naar de Switch, waar die games eindelijk herontdekt zijn als portable.

De keuze is aan jou, maar ik vind niets zo kek staan als die lieve kleine, blauwe doosjes op een plank. :)
- portable-games.nl
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

02 jun 2019, 12:21

Yup, Vita doosjes zijn de mooiste doosjes van allemaal ^_^

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”