Het Witcher 3: Wild Hunt topic

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
toejam

Re: Het Witcher 3: Wild Hunt topic

01 jun 2018, 08:42

Lag gisteren helemaal in een deuk, voor de zekerheid de quote in spoilers, gaat over het verhaal van the School of the Cat
Spoiler: weergeven
Gaetan
It's over. Soldiers have taken the school. They killed Axel and Cedric. As for Schrödinger, well, I can't say for sure – might be alive, might be dead. Bounties have been put on your head and mine. Avoid cities and the high roads. Don't attract any attention.
– Joël
Dit soort details zitten zoveel in de quests en dat maakt het echt wereldklasse :beg:
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

01 jun 2018, 11:18

Haha, heerlijk, ja. Dat soort details maken het verkennen van en questen in deze gamewereld zo'n feestje :)
nmkl pjkl ftmch
toejam

06 jul 2018, 07:55

Ergens vorige week heb ik
Spoiler: weergeven
the battle of Kaer Morhen
gedaan. Ook in the Witcher geldt, grote veldslagen passen niet binnen zo'n verhaal als dit. De schaal komt niet over en het zijn nog steeds 1 of 2 op max 5 gevechten.

Gelukkig was daarna de druk er af volgens Geralt en aangezien ik door wat cutscenes te kijken een level of 4 omhoog ben gegaan ben ik daarna gestart met Hearts of Stone. Ik heb eerst de hele rechterbovenhoek van Velen uitgewoond, 15k in een merchant gepompt die daarna nog een keer 15k wil om mijn zwaarden te verbeteren. Gisterenavond de main quest van die expansion afgerond. Wat een gaaf verhaal uiteindelijk maar toch ook wat jammer dat ze er een hoekje van Velen voor gebruiken. Waande me even onderweg naar een andere wereld :)
Yo, homeboy gimme five!
Galious
Moderator
Moderator

07 jun 2020, 19:11

Wow, The Witcher III is alweer 5 jaar oud... Maar dat wordt wel mooi gevierd :heart:

To celebrate the 5th anniversary of The Witcher 3: Wild Hunt, Marcin Przybyłowicz, the Music Director, invited his musician friends to recreate the main theme from the game!

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator
Moderator

04 sep 2020, 13:03

The Witcher 3 komt naar next-gen! Bezitters van de huidige PS4, Xbone of PC versie krijgen het als gratis update :thumbup:

Afbeelding

We’re working on the next generation edition of The Witcher 3: Wild Hunt!

Developed to take advantage of the most powerful gaming hardware, the next-gen edition of the game will feature a range of visual and technical improvements — including ray tracing and faster loading times — across the base game, both expansions, and all extra content.

The next generation edition of The Witcher 3: Wild Hunt will release as a standalone purchase for PC, Xbox Series X and PlayStation 5, as well as a free update for everyone who already owns the game on PC, Xbox One and PlayStation 4.

https://thewitcher.com/en/news/32792/th ... generation
nmkl pjkl ftmch
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018
Winnaar Gameroom Award 2018

04 sep 2020, 13:13

Nice! Ik hoop dat ik 'm oude savegame mee kan nemen, want ik heb nog zoveel quests te doen.

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”