Het Witcher 3: Wild Hunt topic

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
Gurtus

Re: Het Witcher 3: Wild Hunt topic

06 okt 2016, 08:00

Ik moet nog aan heart of stone beginnen was eerst blood and wine begonnen met spelen maar daar ben ik afgehaakt vanwege een soort witcher overdosis
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
ghoul

06 okt 2016, 12:17

Galious schreef::laugh: Wow, de bruiloft in Hearts of Stone was echt geniaal. Zit nog met een stomme grijns op mijn kop :biggrin:
En er is nog een leuke verrassing "After The Wedding" ;)
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

06 okt 2016, 12:54

I ended up in a boat and somehow took my passenger to the moon :evil2:

M.a.w. Geralt bleef nog even in de "geest" van de bruiloft :smile:
nmkl pjkl ftmch
ghoul

06 okt 2016, 22:40

Galious schreef:I ended up in a boat and somehow took my passenger to the moon :evil2:

M.a.w. Geralt bleef nog even in de "geest" van de bruiloft :smile:
:innocent:

Ben benieuwd hoe je de volgende opdracht ervaart!
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

06 okt 2016, 22:55

Ik heb net de 2e opdracht gedaan, al ging de uitwerking volgens mij niet helemaal volgens plan. Maar het resultaat telt! En ik heb er een paar nieuwe witcher gear diagrams aan overgehouden.

Was weer een erg toffe en ongelofelijk gevarieerde quest, echt awesome. Ik ben benieuwd naar de 3e opdracht!
nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator
Moderator

07 okt 2016, 22:59

Holy crap, de 3e opdracht is The Witcher III in de overtreffende trap. Echt fantastisch, wat een geweldig (mini)verhaal, met een dijk van een sfeer en een paar van de tofste boss battles in de hele game :beg:
nmkl pjkl ftmch
ghoul

08 okt 2016, 00:37

Galious schreef:Holy crap, de 3e opdracht is The Witcher III in de overtreffende trap. Echt fantastisch, wat een geweldig (mini)verhaal, met een dijk van een sfeer en een paar van de tofste boss battles in de hele game :beg:
:D

Vond dat een hoogtepunt van storytelling!
Spoiler: weergeven
Ik neem aan dat je in de mansion bent geweest met alle bijbehorende dingen zoals het schilderij en de confrontatie....? (ben nog wat voorzichtig met benoemend wat het is om spoilers te voorkomen)
Er staat je nog iets enorm epics te wachten :)
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

08 okt 2016, 12:01

Ja, ik ben in de mansion geweest.
Spoiler: weergeven
Vanaf de fight met de Caretaker (daar kreeg ik echt even een Dark Souls/Bloodborne vibe), de fight met de geest in het schilderij, de painted world, de verstilde herinneringen die je compleet moet maken en de uiteindelijke confrontatie met Iris' greatest fear...
... deze quest ging echt van hoogtepunt naar hoogtepunt. Wat een subliem stukje storytelling! En elke boss fight had weer toffe nieuwe mechanics die ik nog niet eerder in de game was tegengekomen, en ze waren nog best pittig ook. Man, dat was echt genieten geblazen van begin tot eind.

Ben benieuwd wat me nog meer staat te wachten :)
nmkl pjkl ftmch
WorldWaker

08 okt 2016, 13:09

Zo moeilijk om niet al die spoilers te openen haha. Maar ik blijf volhouden totdat ik het zelf ontdekt heb :)
Afbeelding

"Is this really about who gets the magic sword or is everyone just a little on edge because they’re hungry?"
Kasagon

08 okt 2016, 14:30

Laatst Witcher 3 opnieuw gepakt, opnieuw begonnen, en toen een leraar van mij aankwam met dat er een Newgame+ is, heb ik de DLC's eerst naast me gelaten, net zoals veel side quests, en heb het spel best snel doorgerushed.

Nu een NewGame+ gestart op het moeilijkste niveau. Waar ik eerst met gemak de Wild Hunt mensjes versloeg, had ik nu moeite om de eerste Ghouls te verslaan. Maar een beetje uitdaging is wel leuk :)
Afbeelding
WorldWaker

08 okt 2016, 15:25

Ik ga hem sowieso ook op het moeilijkste niveau spelen wanneer ik er weer aan begin. Deze game verdient een platinum trophy. Dat betekent dus ook dat ik alle gwent missies ga doen.... gelukkig hou ik wel van card games, maar het zal een behoorlijk langdurige playthrough gaan worden :P
Afbeelding

"Is this really about who gets the magic sword or is everyone just a little on edge because they’re hungry?"
Galious
Moderator
Moderator

09 okt 2016, 22:52

Zo, Hearts of Stone uitgespeeld! Geweldige expansion, erg van genoten. Heb er in totaal zo'n 15-16 uur inzitten, dus het is echt een behoorlijk stuk content.

Op naar Blood and Wine!
nmkl pjkl ftmch
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 okt 2016, 22:57

Oeh nice @Galious. Ik kan niet wachten totdat ik klaar ben met DS3 om deze game ook weer verder op te pakken. Maar door de combat kan ik het niet wagen om ze beide te spelen :) Ben benieuwd wat je van Blood and Wine vindt.
Afbeelding
Bamilolly

10 okt 2016, 11:07

Oef ik lees al wat ik na bloodborne ga spelen......Om dezelfde reden als Mike durf ik ze niet naast elkaar te spelen........of toch dan eerst bloodborne dlc
--Its over NINE THOUSAND!!!!--

http://youtu.be/SiMHTK15Pik
Galious
Moderator
Moderator

10 okt 2016, 20:00

Toussaint... :wub2:
nmkl pjkl ftmch
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 okt 2016, 22:02

Bamilolly schreef:Oef ik lees al wat ik na bloodborne ga spelen......Om dezelfde reden als Mike durf ik ze niet naast elkaar te spelen........of toch dan eerst bloodborne dlc
Heel verstandig. Als je eerst Witcher 3 speelt en daarna BB of DS, dan ben je ineens heel veel Bloodvials kwijt :D
Afbeelding
ghoul

11 okt 2016, 15:25

Galious schreef:Zo, Hearts of Stone uitgespeeld! Geweldige expansion, erg van genoten. Heb er in totaal zo'n 15-16 uur inzitten, dus het is echt een behoorlijk stuk content.

Op naar Blood and Wine!
Heel goed om te horen! Toch behoorlijk wat uren voor een DLC he? Ben benieuwd wat je van Toussaint zal vinden :)
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

11 okt 2016, 22:27

De eerste uurtjes in Toussaint waren alvast geweldig! Wat een prachtig gebied... en de main quest begint erg vet. Heb ook al een paar toffe fights achter de rug. Ik vind de bosses in de expansions nog beter gedaan en moeilijker dan die in de main game, moet ik zeggen. Een welkome verrassing :)

Mijn baard is trouwens terug gegroeid! Duurde een kleine week ofzo, ging echt heel geleidelijk (erg tof en realistisch gedaan), maar eindelijk is Geralt weer de oude. Ik vond het toch maar een beetje onwennig, zo zonder baard :biggrin:
nmkl pjkl ftmch
ghoul

12 okt 2016, 00:32

Galious schreef:De eerste uurtjes in Toussaint waren alvast geweldig! Wat een prachtig gebied... en de main quest begint erg vet. Heb ook al een paar toffe fights achter de rug. Ik vind de bosses in de expansions nog beter gedaan en moeilijker dan die in de main game, moet ik zeggen. Een welkome verrassing :)

Mijn baard is trouwens terug gegroeid! Duurde een kleine week ofzo, ging echt heel geleidelijk (erg tof en realistisch gedaan), maar eindelijk is Geralt weer de oude. Ik vond het toch maar een beetje onwennig, zo zonder baard :biggrin:
Ik had in Toussaint inderdaad ook weer even een difficulty spike in het begin... maar niet zo heftig als in HoS met de eerste boss (maar ligt aan mijn skills). Gewoon zo goed. Als je wat verder komt in de main story en side quests heb je ook weer zo'n goede twists en subplots daar!
Het beantwoordt echt alles dat ik zoek in een RPG.

Ja, die baard haha. Geralt moet 'm voor die trouwerij ook nog eens af scheren, geloof ik... maar ja inderdaad, hij ownt die baard als geen ander!
Afbeelding
Galious
Moderator
Moderator

12 okt 2016, 22:37

Toussaint. I never wanna leave this place :wub:

Afbeelding
nmkl pjkl ftmch
ghoul

12 okt 2016, 23:22

Well... that wish will be granted... at least for quite a while. You might even want to settle there ;)
Afbeelding
WorldWaker

14 okt 2016, 18:48

Yay, ik ben een nieuw game begonnen... op mijn nieuwe UHD tv met surround sound! :drool:

Speel op het allerhoogste niveau en ging bij de eerste enemies al 5x dood. Ik ben nog een beetje roestig :P
Afbeelding

Galious
Moderator
Moderator

14 okt 2016, 22:46

Het bevalt mij nog steeds prima op Story and Sword (wel met enemy-upscaling aan). Een 100+ uur RPG hoeft voor mij niet op de allerhoogste moeilijkheidsgraad (zeker niet met de lange laadtijden op de PS4 wanneer je doodgaat :tongue1: ), maar waarschijnlijk ga ik voor een toekomstige tweede playthrough wel op Blood & Broken Bones proberen.

Ik doe het nog steeds lekker rustig aan in Toussaint.
Moest net echt lachen om een geweldige "paarse krokodil" quest. Echt geniaal :laugh:
nmkl pjkl ftmch
WorldWaker

14 okt 2016, 23:03

Galious schreef:Het bevalt mij nog steeds prima op Story and Sword (wel met enemy-upscaling aan). Een 100+ uur RPG hoeft voor mij niet op de allerhoogste moeilijkheidsgraad (zeker niet met de lange laadtijden op de PS4 wanneer je doodgaat :tongue1: ), maar waarschijnlijk ga ik voor een toekomstige tweede playthrough wel op Blood & Broken Bones proberen.
Ik speel het vooral op deze moeilijkheidsgraad, omdat ik de platinum trophy wil halen. Dat verdient deze game. Bij Dragon Age: Inquisition is het me ook gelukt, dus moet hier ook wel lukken. De laadtijden zijn wel irritant, maar dan moet ik maar gewoon beter worden en minder vaak doodgaan ;)
Afbeelding

Galious
Moderator
Moderator

25 okt 2016, 22:49

All in a days work in Toussaint :cool:

Afbeelding
nmkl pjkl ftmch

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”