Xbox One

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
LTGreenBean

Re: Xbox One

20 aug 2017, 23:11

Iets met gamescom.... nieuwe games.... jurissic park world builder looks Cool.

Whatever

Afbeelding

Hallo! Ik ben maja moldenhauer, ik maak Cuphead

.......dude i just filled the cup!!!
GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
Galious
Moderator
Moderator

20 aug 2017, 23:14

Ik ben wel fan van haar cup, maat!
nmkl pjkl ftmch
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

21 aug 2017, 12:13

Ja mooi zo'n familie bedrijf! Volgens mij zijn haar broers het brein achter de game en development?

Maar ik moet zeggen dat in de demo die ze gaf dat Cuphead zelf er ook stukken beter uit zag dan eerdere demo's. Ik was eigenlijk al wat cuphead moe na al die jaren. Maar naast prachtig zag het er nu als game ook geweldig uit met niet enkel boss battles maar ook leuke gameplay tussen de boss battles.
aapje

21 okt 2017, 21:07

Ben ook begonnen aan cuphead.
Vind hem leuk maar tegelijk heel frustrerend:)
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto

Parasola w dupie nie otworzysz. 
Youtube - pink aipom
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

21 okt 2017, 23:08

Ik ben bang dat ik te weaksauce ben voor Cuphead :)
aapje

21 okt 2017, 23:36

Hoezo dat?
Ik had zoiets van, als ik ori een paar keer doorgespeeld heb en genoeg andere platform skills heb, dan kan ik dit ook wel.
Echt een drama in t begin, eerste level heeft me half uur gekost en vanmiddag een boss een uur. Begin t nu wel stuk beter door te krijgen:)
Als je even wilt kijken hoe mijn eerste 3 kwartier eruit zagen, kan je mijn twitch terug kijken. (Geen edits enzo, gewoon zoals t was)

"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto

Youtube - pink aipom
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

23 jan 2018, 23:34

De Xbox Game Pass is sinds vandaag een stuk boeiender geworden. De pass die je 100 games voor 9,99 per maand leent (je kan ze downloaden en installeren, en spelen, zolang je de pass hebt) voegt vanaf nu direct op de dag van lancering alle games ook toe van Microsoft Studio's. Dus je hoeft geen Sea of Thieves, State of Decay 2 of straks de nieuwe Forza te kopen.

"Vandaag kondigt Microsoft aan dat alle nieuwe games die door Microsoft Studios worden uitgegeven meteen beschikbaar zijn via Xbox Game Pass op de releasedatums. Dat betekent dat Sea of Thieves op de releasedatum van 20 maart voor alle Xbox Game Pass-leden beschikbaar zal zijn.

Het besluit om nieuwe games op de wereldwijde releasedatums meteen beschikbaar te stellen via Xbox Game Pass beperkt zich niet alleen tot aangekondigde titels zoals Sea of Thieves, State of Decay 2 en Crackdown 3, maar is ook van toepassing op toekomstige, nog niet aangekondigde games van Microsoft Studios, waaronder nieuwe releases van onze grootste, exclusieve Xbox One-franchises zoals Halo, Forza en Gears of War."
Afbeelding
LTGreenBean

24 jan 2018, 15:35

Dynamike schreef:De Xbox Game Pass is sinds vandaag een stuk boeiender geworden. De pass die je 100 games voor 9,99 per maand leent (je kan ze downloaden en installeren, en spelen, zolang je de pass hebt) voegt vanaf nu direct op de dag van lancering alle games ook toe van Microsoft Studio's. Dus je hoeft geen Sea of Thieves, State of Decay 2 of straks de nieuwe Forza te kopen.

"Vandaag kondigt Microsoft aan dat alle nieuwe games die door Microsoft Studios worden uitgegeven meteen beschikbaar zijn via Xbox Game Pass op de releasedatums. Dat betekent dat Sea of Thieves op de releasedatum van 20 maart voor alle Xbox Game Pass-leden beschikbaar zal zijn.

Het besluit om nieuwe games op de wereldwijde releasedatums meteen beschikbaar te stellen via Xbox Game Pass beperkt zich niet alleen tot aangekondigde titels zoals Sea of Thieves, State of Decay 2 en Crackdown 3, maar is ook van toepassing op toekomstige, nog niet aangekondigde games van Microsoft Studios, waaronder nieuwe releases van onze grootste, exclusieve Xbox One-franchises zoals Halo, Forza en Gears of War."
Tof! Maar haal ff ke gsm nummer weg uit de post. Je was wat enthousiast met copy paste denk ik :). Xxxxx
GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

24 jan 2018, 15:38

LTGreenBean schreef:Tof! Maar haal ff ke gsm nummer weg uit de post. Je was wat enthousiast met copy paste denk ik :). Xxxxx
Haha.. gelukkig heeft er niemand een X1, dus kijkt toch niemand in dit topic :D
Afbeelding
aapje

24 jan 2018, 17:32

He te laat!
Durfde al nooit dynamike zijn nummer te vragen, heb mn kans gemist hahaha!

Youtube - pink aipom
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

24 jan 2018, 17:47

Erg gave service is dat.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

24 jan 2018, 18:09

Vandaag kwam het bericht dat games die cross play/play anywhere zijn van Microsoft, ook met deze service de games op PC kunnen spelen. Dus zelfs voor mensen die enkel een PC hebben is het een nuttige service. Twee games van MS en je bent er.

@aapje ik zie wel een PM dan :D
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

18 mar 2018, 18:10

Nu Sea of Thieves bijna uit is wordt de Game Pass interessant. Twee mooie instapopties:

14 dagen trial (gratis)
https://www.microsoft.com/en-uk/store/p ... 0k6l8/000B

1 maand Game Pass voor 1,70 Eur: let op! Is niet in combinatie met 14 dagen trial te gebruiken of wanneer je beta user was.
https://www.cdkeys.com/xbox-live/member ... ox-one-360
arjen1981

24 mar 2018, 09:00

Dat zeker. Maar wat mij ook opvalt is hoe weinig liefde er is voor de Xbox One op het forum. Wow wat wordt heir nog weinig gepost zeg.

Ik hoop dat MS ook snel de strijd weer aangaat. Ik begreep wel dat ze weer de visie hebben om content creator te worden. Dat is een goede zaak voor gaming.
LTGreenBean

24 mar 2018, 09:12

arjen1981 schreef:Dat zeker. Maar wat mij ook opvalt is hoe weinig liefde er is voor de Xbox One op het forum. Wow wat wordt heir nog weinig gepost zeg.

Ik hoop dat MS ook snel de strijd weer aangaat. Ik begreep wel dat ze weer de visie hebben om content creator te worden. Dat is een goede zaak voor gaming.
Er is zeker wel liefde voor de xbox hoor :)
Het is nu alleen even rustig voor mij.
Ik heb monster hunter bijvoorbeeld gekocht voor ps4 ipv xbox om de mensen met wie ik speel.
Xbox is voor mij toch meest een solo play console.
Sea of Thieves weet ik nog steeds niet wat ik er van moet vinden en dat cross play ben ik ook nog niet van overtuigd.
Vaak geprobeerd wel, bijvoorbeeld killer instinct tegen raptor hier van het forum, maar dat werkte voor geen meter.
De xbox catalog telt nog tal van games die ik zou moeten spelen maar het komt er gewoon even niet van. Hoop wel eind van het jaar weer een Forza horizon te hebben!
En ik wil Burnout paradise remastered binnenkort erop kopen

Denk dat het momenteel PUBG had moeten zijn om de xbox in het nieuws te zetten maar dat dat is gefaalt. Hopen dat het met sea of thieves beter gaat!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

25 mar 2018, 13:54

arjen1981 schreef:Dat zeker. Maar wat mij ook opvalt is hoe weinig liefde er is voor de Xbox One op het forum. Wow wat wordt heir nog weinig gepost zeg.

Ik denk dat die liefde vooral komt door de exclusieve games die MS en Sony hebben. Ik vind Sea of Thieves best tof, maar kijk toch meer uit naar God of War (geen vergelijkbare games, weet ik, maar...) ik kijk eerder uit naar Last of Us 2, dan naar State of Decay 2. En die exclusieve games van MS speel ik dan toch op PC, ondanks dat ik een Xbox One heb staan en nu tijdelijk ook even een Xbox One X.

De PS4 is nu eenmaal meer in het veld te vinden dan de X1. Dus ik denk niet alleen hier op het forum, maar gewoon over de hele wereld dat het zo in elkaar steekt. Zonde wel, want ik vind het best een prima console, maar als ik reviewgames aanvraag pak ik toch ook altijd de PS4 en niet de X1.
Afbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

28 mar 2018, 18:57

De Games with Gold titels voor april 2018 zijn bekend gemaakt door Microsoft:

Xbox One:
- The Witness
- Assassin’s Creed Syndicate

Xbox 360:
- Cars 2: The Video Game
- Dead Space 2

Afbeelding
Wombat

30 mar 2018, 20:35

arjen1981 schreef:Dat zeker. Maar wat mij ook opvalt is hoe weinig liefde er is voor de Xbox One op het forum. Wow wat wordt heir nog weinig gepost zeg....
Het is zo ongelofelijk jammer hoe Microsoft haar eigen ruiten heeft ingegooid tijdens (en de weg ernaartoe) de lancering van de Xbox One. Persoonlijk snap ik ook niet hoe het heeft kunnen gebeuren dat "Xbox Live Arcade" en haar unlock to full er niet meer is. Tijdens de vorige generatie waren er zoveel XBLA toppers, heck ik heb meer XBLA titels gespeeld dan retail.

Ik blijf het XBOX eco systeem enorm prettig vinden, dus heb alle missers voor lief genomen en alsnog een Xbox One in huis gehaald en geen moment spijt van gehad.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

11 apr 2018, 09:54

Microsoft voegt deze maand weer 19 games toe aan de backwards compatibility van de Xbox One-familie. Het gaat om klassieke Xbox games en daar zitten best toffe titels bij. Blinx had ik vorig jaar op Koningsdag gescoord, die kan ik straks vanaf 17 april dus nog eens rustig in de huiskamer op mijn Xbox One spelen.

Op 17 april:
Blinx: The Time Sweeper
Breakdown
Conker: Live & Reloaded
The Elder Scrolls III: Morrowind
Hunter: The Reckoning
Jade Empire
Panzer Dragoon Orta
SSX 3

Vanaf 26 april: 
Destroy All Humans!
Full Spectrum Warrior
Mercenaries: Playground of Destruction
MX Unleashed
Panzer Elite Action: Fields of Glory
Star Wars Battlefront
Star Wars Battlefront II
Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
Star Wars Jedi Starfighter
Star Wars Knights of the Old Republic II
Star Wars Republic Commando
Afbeelding
LTGreenBean

11 apr 2018, 18:09

Hunter Reckoning is geniaal met 4 man :)

Mercenaries is geniaal solo :D CHECHIIINNGG!!
infraroodborstje

12 apr 2018, 11:53

Het wordt nu wel erg aantrekkelijk om een xbox one S van marktplaats te trekken als ik games als Panzer Dragoon, Conker en Morrowind in HD kan spelen. Als ze Shenmue 2 of Jet Set Radio uitbrengen dan kan ik het niet meer weerstaan ben ik bang.
Niets

14 apr 2018, 15:40

Zelf zou ik op dit moment voor een Xbox One gaan, vanwege de bc. Ik heb geen vrienden met een ps4 en de meeste games zijn voor beide te verkrijgen. Exclusives mis ik dan wel een beetje, de Xbox exclusives hebben mij nooit echt getrokken, maar bc overtroeft exclusives in mijn boekje.

Plus Rare Replay. Mocht ik er ooit 1 halen dan wordt dat een day one aankoop :evil2:
"Earth" without art is just "eh"...
KillingRaptor

14 apr 2018, 18:39

infraroodborstje schreef:Het wordt nu wel erg aantrekkelijk om een xbox one S van marktplaats te trekken als ik games als Panzer Dragoon, Conker en Morrowind in HD kan spelen. Als ze Shenmue 2 of Jet Set Radio uitbrengen dan kan ik het niet meer weerstaan ben ik bang.
De Shenmue collectie verschijnt ook voor Xbox One hé, dus Shenmue 2 komt er sowieso al aan. Jet Set Radio Future is inderdaad een hele vette Xbox titel!
Afbeelding
arjen1981

14 apr 2018, 23:20

Blij met de uitbreiding. Ik ga Panzer Dragoon Orta weer eens oppakken. Hoop dat de bc lijst zo gestaagd steeds verder gaat.
Galious
Moderator
Moderator

15 apr 2018, 15:10

Gisteren een paar uurtjes Cuphead gespeeld in coop met ghoul (de hele eerste wereld gedaan en 2 of 3 bosses in de tweede wereld). Man, man, man, wat een heerlijke game :wub:
nmkl pjkl ftmch

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”