Algemeen game nieuws

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
Don Cannoli 79

Re: Algemeen game nieuws

25 aug 2020, 16:06

arjen1981 schreef:
25 aug 2020, 12:08
Don Cannoli 79 schreef:
21 aug 2020, 09:04
Daar is ie weer ...de man die z'n sik naadloos in z'n microfoon kan laten verdwijnen. Maar goed, hij heeft wel nieuws over de Astro City MIni.
Er zijn weer 13 games aangekondigd voor de mini. Met onder andere Shinobi ,Shadow Dancer en Cotton. Niet alle nu aangekondigde games zijn echt fantastisch maar er zit zeker een hoop moois tussen. Er zijn nog 13 games die onthuld moeten worden.

Daarnaast kun je nu ook een stand , een signboard en een bijpassend stoeltje bestellen. Als je de complete set wil ga je al gauw richting € 250,-
Best veel geld. Ter vergelijking : Een echte Astro City kun je voor €875,- kopen. Je hebt dan nog geen games , maar toch :wink:
Gave mini maar vind hem toch iets te prijzig denk ik.
Cotton en Shadow Dancer zijn goed nieuws. In elk geval nu ook wel titels die niet al elke keer op de compilaties verschenen.

Maar Don. Waar scoor je een Astro City voor 875?
Ja Cotton en Shadow Dancer zijn voor mij ook de beste toevoegingen.

Bij R. Klok kun je af en toe voor die prijs een Astro City vinden. Ik geloof dat de prijs sinds kort €895,- is geworden. Die paar tientjes meer maakt ook niet uit. Grootste probleem is dat ze altijd razendsnel weg zijn.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

25 aug 2020, 16:17

Ik volg hem tegenwoordig op ebay. Volgens mij ook dankzij jou. Want ik zoek nog altijd zeker een mooie Candy Cabinet.
Don Cannoli 79

25 aug 2020, 16:21

arjen1981 schreef:
25 aug 2020, 16:17
Ik volg hem tegenwoordig op ebay. Volgens mij ook dankzij jou. Want ik zoek nog altijd zeker een mooie Candy Cabinet.
Ja klopt , dat had ik je idd gezegd. Ik heb je ff een pb gestuurd.
kingoftherain

25 aug 2020, 19:17

YESSS!!! Fall Guys heeft inverted controls toegevoegd!
"My life is a chip in your pile. Ante up!"

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
N00b Extraordinaire's YouTube channel
N00b Extraordinaire's Facebook page
kingoftherain

25 aug 2020, 19:55

En meteen m'n eerste win. Zie je wel, lag gewoon aan de controls.

Afbeelding

kingoftherain by day, N00b Extraordinaire by...er...whenever I feel like it. Watch me suck at games.
Galious
Moderator
Moderator

25 aug 2020, 20:26

Nice, king heeft z'n kroontje! :thumbup:
nmkl pjkl ftmch
Kunstschilder1987
Contacteer:

25 aug 2020, 20:41

kingoftherain schreef:
25 aug 2020, 19:55
En meteen m'n eerste win. Zie je wel, lag gewoon aan de controls.
klinkt als ieder potje vroeger wanneer ik mijn oudere broer weer eens versloeg (ik kon beter gamen omdat ik het meer deed als mini-kunstschildertje).
- Godsamme, het kastje doet het niet ...
- Het spel is kapot!
- Hij deed gewoon wat anders
- je hebt gewoon iedere keer geluk
- player 1 laten ze verliezen

euheuh... t lag aan de controls hahaha :investigate: :cool: :happy:
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
kingoftherain

25 aug 2020, 21:03

Galious schreef:
25 aug 2020, 20:26
Nice, king heeft z'n kroontje! :thumbup:
Die lag zó voor de hand dat ik 'm niet zelf kon bedenken.
Bedankt, man!

kingoftherain

25 aug 2020, 21:21

Meestal krijg je de hele dag spam- en junkmail, maar soms, heel soms zit er tussen al die reclame, phishing en andere digital afval net dat ene mailtje, waarvan je denkt: "Ja, ik ben blij dat ik vandaag ben opgestaan."

Zo ontving ik net een e-mail met de titel "Want to play the TUNIC demo?"
Nou ja, ik weet niet, ik zit pas sinds 7 levens geleden te wachten tot dat spel uitkomt.

De rest van de inhoud van de e-mail:

"Hey everyone,

For a few years now, the TUNIC demo has been playable at shows like PAX and E3. The world is all topsy-turvy now, so we figured it would make sense to bring the fox directly to you, to play in the comfort of your own home.

First, the raw facts before I get all mushy:

⭐️ When can I play?
This weekend! Thursday, August 27th — Sunday, August 30th. This is a timed demo, meaning you can play as much as you want, but only during the weekend!

⭐️ How do I get the demo?
At Indie Arena Online (https://online.indiearenabooth.com/). You can also get it directly from the TUNIC Steam Page once the demo goes live.

⭐️ What will I need?
A Windows PC and a modern controller (eg: Xbox 360 or newer). You'll also probably need some amount of graphics power. The game isn't ridiculously demanding, but it definitely benefits from something better than regular integrated graphics hardware.

If you try out the demo and you're getting a poor framerate, I've included a super basic quality setting: press Shift+Q to cycle through some render resolution options. It might end up looking a bit grungy, but hopefully you'll be able to play!

To be honest, this is kind of a weird moment. Demoing at shows was already somewhat nerve-wracking: seeing hundreds of people play the game, trying to gauge their reactions while not hovering over their shoulders, chatting with folks that come by the booth, being immersed in the noise and sheer scale of something like PAX... it all felt really big.

In a couple days, however, there's the potential for way more people to play this thing. Way more people to scrutinize the work. In a way, this event could be "bigger" than anything TUNIC has seen before, but I'm just going to be sitting here at home, listening to the birds outside my window, biting my nails.

It's more or less the same demo we've been showing for a while now, so when I look at it, all I see are the bugs I've fixed, the old systems I've revamped, and the details I've improved. That being said, I know that people have had fun rolling around the forest, whacking blobs with a stick, and finding a secret or two. I hope you do too.

Thanks,

Andrew"

Mocht het je niks zeggen, Tunis is een indie Legend Of Zelda-achtig spel waarin je een vosje speelt met een outfit die ook erg sterk aan Link doet denken, de zogeheten tunic. Ik zit al een flinke tijd op dit spel te wachten en ben dan ook blij met een teken van leven, want ik heb er nu al een flinke tijd niks meer over gehoord en nog blijer natuurlijk dat ik 'm uit kan gaan proberen.

Om even een idee te geven hoe het ongeveer speelt...

Don Cannoli 79

27 aug 2020, 15:56

Tunic ziet er tof uit !
Ga ik zeker in de gaten houden.
Don Cannoli 79

27 aug 2020, 16:06

Afbeelding
Everything Turrican @ gamescom ONL

The Strictly Limited Games Turrican pre-order will be announced at the Opening Night Live show at gamescom! As you may know by now, we'll open the pre-order as soon as everything is revealed at gamescom. This means that there will not be two batches available as usual during the last weekend of the month. We will only have one batch, going live during Opening Night Live (Thursday).

We’re going to keep some of the suspense and leave it up to the one-and-only Geoff Keighley to reveal more about what we have in store for the video game community. We are above and beyond excited to be a part of the gamescom Opening Night Live show, and we know a fact that we're not alone in the hype!
Vanavond dus een Turrican aankondiging door Geoff Keighley. Wat het precies is, is dus nog ff afwachten.
De release is via Strictly Limited Games (SLG) en helaas doen ze maar 1 batch.
SLG heeft een tijdje geleden aangegeven weer terug te gaan naar hun roots(zo lang bestaan ze niet echt maar ok) en dat zou inhouden dat ze zich voornamelijk richten op échte exclusives. Best kans dus dat dit de enige manier wordt om de game (fysiek) te scoren.

Ben benieuwd of dat idd zo zal zijn. En vooral ook wat voor Turrican het is.
Fing3r

27 aug 2020, 16:45

En hij wordt ontwikkeld door Factor 5, die ken ik alleen maar van de Rogue Squadron games en die waren wel tof.
Afbeelding
KillingRaptor

27 aug 2020, 17:23

Ben ook wel benieuwd naar die Turrican! Ik ga eigenlijk wel eens kijken naar de opening night van Gamescom vanavond, begint om 20u als ik het goed heb.
Afbeelding
arjen1981

27 aug 2020, 21:24

Hoeden jullie Gamescom een beetje vol? Het lijkt vooral om Ratchet en Fallguys te gaan maar die moeten we beiden nog zien.

Ik heb zelf wel genoten van deel 1 en 2 definitive edition dus dit is zeker leuk op game pass.
KillingRaptor

27 aug 2020, 21:28

Ik hou het wel vol maar heb nog niet veel gezien waar ik echt interesse in heb of het moeten games zijn waar ik sowieso al naar uitkeek zoals Crash 4 en de nieuwe Lego Star Wars.
Afbeelding
HeatherGrace

27 aug 2020, 21:40

En Dragon Age 4! Ben blij te zien dat die toch development hell uit is gekomen en dat BioWare lekker verder kan na Anthem. :smile:
Afbeelding
arjen1981

27 aug 2020, 21:48

Turrican gaat om een collectie. En is Factor 5 nu herrezen uit de dood?

Maar wel een kei goede intro / teaser voor de collectie. Ik had er graag meer van gezien. Veel liefde voor Chris Huelsbeck.

Edit:
Don Cannoli 79

27 aug 2020, 22:06

Ik vind Turrican erg gaaf en op de website van SLG kun je zo te zien uit een hoop Turrican versies kiezen. Ze maken ook weer cartridges voor de Mega Drive en SNES.
Toch ga ik niets bestellen. Ben een beetje SLG moe denk ik.

Voor de rest heb ik best een hoop leuke games gezien vanavond ook al weet ik van bijna geen een de naam meer.
Die ik wel heb onthouden zijn games die al bekend gemaakt zijn.

Star Wars Squadrons kijk ik erg naar uit om dat in VR te spelen.

Ratchet & Clank , ja als dat een launchgame zou zijn zou ik missch toch gelijk een PS5 halen maar eigenlijk wacht ik liever een half jaar tot een jaar.
KillingRaptor

27 aug 2020, 22:12

Die Turrican collectie is erg vet! Heb ze nooit gespeeld maar wel interesse in. En Ratchet zag er ook erg gaaf uit.
Afbeelding
Kunstschilder1987
Contacteer:

27 aug 2020, 22:17

KillingRaptor schreef:
Die Turrican collectie is erg vet! Heb ze nooit gespeeld maar wel interesse in. En Ratchet zag er ook erg gaaf uit.
je kunt m natuurlijk op je snes mini zetten, de turrican from the past ;)
voor mensen die het interessant vinden te zien wat ik maak:
:investigate: Link naar mijn website/schilderijen :investigate:
Afbeelding
BA BARACUS - KUNSTSCHILDER1987 - KRATOS prima rijtje spierbundels :happy:
Galious
Moderator
Moderator

27 aug 2020, 22:24

Wel lame dat zo'n Turrican collectie weer wordt uitgesmeerd over twee volumes, net als de Darius collections. I'll pass.
nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator
Moderator

27 aug 2020, 22:29

Wat ik niet oversla is Little Nightmares II. Dat ziet er weer heerlijk creepy uit :heart:

nmkl pjkl ftmch
KillingRaptor

28 aug 2020, 08:43

Kunstschilder1987 schreef:
27 aug 2020, 22:17
KillingRaptor schreef:
je kunt m natuurlijk op je snes mini zetten, de turrican from the past ;)
Klopt zeker maar ik heb eigenlijk vooral interesse in de Amiga delen. :biggrin:
De muziek klinkt zo heerlijk van die delen!
Afbeelding
arjen1981

28 aug 2020, 09:38

Wow bizar inderdaad dat het weer twee volumes zijn. Dat is ook een manier om mensen juist van fysiek weg te jagen. Waarom nu weer?

En ja Little Nightmares II heb ik ook zin in. Twelve Minutes vind ik ook nog steeds hartstikke interessant:

KillingRaptor

28 aug 2020, 18:58

Even de Tunic demo afhalen en proberen, ben hier echt enorm benieuwd naar!
Afbeelding

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”