Double crap kwam er na 11 uur gameplay achter dat Lydia ergens doodgegaan was in een grot door mijn schuld. Enter Tarell, de High Elf met een appetite voor destruction. Vind het vooral wel leuk om te zien hoeveel er toch is gewijzigd sinds ik de game in 2011 speelde. Ik heb meteen een kinderkamer ingericht en Sofie het bloemenmeisje geadopteerd en ben met Lydia getrouwd dit keer. Dat laatste heeft best wat tijd gekost door falende NPC's. Wel blij dat Bethesda nog altijd king of the bugs is.
Deze post is 100% accuraatRKR schreef: ↑10 jan 2021, 00:15
Hetzelfde kan ik zeggen over Panzer Dragoon Remake. Ik heb geen Switch maar de PS4/Xbox versie is meteen de complete en gerepareerde package. Ik vind hem grandioos, speelt hetzelfde als de Saturn (hoewel modern meer twinstick shooter is, en mijn voorkeur geniet tbh) dus lang niet zo chill als zijn sequels maar wel trouw. Het was de eerste game, het is goed zo. Soundtrack 10/10. Heb daarom ook meteen Orta voor een tientje uit de MS Store geplukt. Nog veel beter.
Ik hoor gelijk dat epische Dark World melodietje.Ribbelchips schreef: ↑11 jan 2021, 11:56The Legend of Zelda: A Link to the Past via Nintendo Switch Online.
Heerlijk om deze weer eens te doorlopen op de Switch. Grappig hoe je brein werkt. Namen van een aantal klasgenoten uit 1992 ben ik vergeten, maar ik weet nog precies op welke plek ik moet teleporteren naar de light-world om heart pieces vinden en waar ik moet graven voor de fluit. En ik krijg nu ook het verhaal echt goed mee...
Ik heb nu twee dark-world dungeons gehaald. Denk ongeveer halverwege de game..
Wait a minute... Hayabusa als in Ninja Gaiden Hayabusa? There is Ninja Gaiden in Nioh?
Yep, er zitten ancestors van Ryu Hayabusa in Nioh als optionele boss duels. Je kunt ook zelf z'n complete gear set inclusief Dragon Sword vinden en gebruiken. Maar ook qua gameplay zit er veel Ninja Gaiden in Nioh's dnaKillingRaptor schreef: ↑14 jan 2021, 23:28Wait a minute... Hayabusa als in Ninja Gaiden Hayabusa? There is Ninja Gaiden in Nioh?